رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 388006

علت رونمایی نشدن پد شارژر بیسیم اپل معلوم شد

ساعت 24- یکی از محصولاتی که در رویداد معرفی محصولات جدید اپل باوجود انتظار کاربران، رونمایی نشد پد شارژر بی‌سیم موسوم به آی‌پاور بود.

div>

به گزارش وب سایت cnet، سرانجام هفته گذشته اپل به معرفی و رونمایی از محصولات جدیدی نظیر گوشی‌های هوشمند آیفون، نسل جدیدی از ساعت اپل واچ و غیره اقدام کرد.

چیزی که موجبات تعجب بسیاری از علاقمندان به محصولات اپل را فراهم کرد، عدم حضور و معرفی محصولی بود که طبق قرار قبلی در رویداد رونمایی اپل از محصولاتش باید معرفی می‌شد و آن نیز پد شارژر بی‌سیم موسوم به ایرپاور اپل بود.

اپل در رویداد مذکور هیچ اشاره‌ای به این محصول نکرد و همین مساله نیز تعجب و اعتراض بسیاری از کاربران را برانگیخت. حالا به‌تازگی گزارش‌های جدیدی از سوی منابع غیررسمی منتشر شده است که نشان می‌دهد علت عدم معرفی ایرپاور اپل، مشکلات و نقایص فنی نظیر گرمایش بیش از حد، مشکل در برقراری ارتباط بی‌سیم با محصولات مختلف و تداخل امواج بوده که موجب ایجاد مانع بر سر توسعه و تولید این محصول شده است.

البته ایرپاور نخستین بار در سال گذشته ۲۰۱۷ میلادی هم زمان با رویداد رونمایی از آیفون ۱۰ (ایکس) بعنوان نخستین دستگاه مجهز به شارژ بی‌سیم اپل معرفی شد که قابلیت شارژ هم‌زمان ساعت هوشمند اپل واچ و گوشی آیفون را دارا بوده است. بسیاری از تحلیلگران بر این باورند که اپل بسیار جاه‌طلبانه و بلندپروازانه در این باره رفتار کرده و برنامه‌ریزی‌های عملی خود را برای معرفی و عرضه نهایی چنین محصولی درنظر نگرفته است.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها