رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 388051

سرخپوشان مزد بازی شجاعانه خود را گرفتند/ پرسپولیس میتواند به فینال لیگ قهرمانان صعود کند/ باشگاه‌ها به تیم امید کمک کنند

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: بچه‌ها تلاش بسیار زیادی انجام دادند و شجاعانه بازی کردند.

رضا شاهرودی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره بازی این تیم مقابل الدحیل به خبرنگار برنا گفت:روی هم رفته شاهد بازی بسیار خوبی بودیم، بچه‌ها تلاش بسیار زیادی انجام دادند و شجاعانه بازی کردند و فکر می کنم موضوع شجاعت و بازی ایرانی خود را نیز گرفتند. پرسپولیس در نیمه اول به خوبی بازی را آغاز کرد و قبل از آن که گل بخورد، می‌توانست ضربه منشا وارد دروازه شود اما به هر صورت نیمه نخست با تک گل حریف پایان رسید.

کاپیتان پیشین پرسپولیس درباره نیمه دوم اظهار داشت: نیمه دوم پرسپولیس با حمایت هواداران نشان داد چه تیم سختکوش و قدرتمندی است و خوشبختانه توانستیم با اقتدار به بازی برگردیم و نتیجه را از آن خود کنیم.

بخش دیگری از صحبت‌های ملی پوش ایران در جام جهانی ۹۸ فرانسه پیرامون بازی آینده پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا مقابل السد قطر بود، وی در این رابطه به خبرنگار برنا گفت: السد تیم قوی تری نسبت به سال قبل است، اما من معتقدم بچه ها با تمرکز بالا و با خلاقیتی که تک تک آنها دارند می‌توانند به فینال صعود کنند، یک نکته مهم در رابطه با بازی با السد این است که ما در بازی برگشت در تهران میزبان هستیم و این می‌تواند یک امتیاز ویژه به شمار برود.

شاهرودی درباره بازی پرسپولیس مقابل سپیدرود گفت: مطمئن هستم برانکو به شاگردانش یاد داده که حرفه ای فکر کنند و بازی به بازی پیش بروند، با تمام احترامی که برای دوست عزیزم علی کریمی قائل هستم و امیدوارم او بتواند با سپیدرود موفق شود، اما معتقدم پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ نباید از هیچ امتیازی به راحتی بگذرد.

مربی تیم ملی امید در ادامه پیرامون وضعیت این تیم گفت: به دقت رقابت های لیگ برتر، لیگ دسته اول و لیگ امید را رصد می‌کنیم تا حقی از کسی ضایع نشود و هشتم مهرماه دور جدید تمرینات خود را آغاز خواهیم کرد، از تک تک باشگاه ها خواهش می کنم همکاری لازم را با تیم امید داشته باشند و متاسفانه در اردوهای قبل از جاکارتا همکاری باشگاه ها ملموس نبود و امیدوارم باشگاه ها با دید ملی به کادر فنی تیم امید کمک کنند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها