رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 388103

دغدغه پرداخت شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور رفع میشود/ تلاش برای افزایش کیفیت آموزش

ساعت 24-مشاور وزیر علوم تحقیقات و فناوری و رئیس دانشگاه پیام نور کشور از رفع شدن دغدغه دانشجویان در پرداخت شهریه خبر داد.

محمدرضا زمانی در گفت‌وگو با ایسنا، در حاشیه سفر خود به کاشمر با بیان اینکه تضمین کیفیت در آموزش عالی و به خصوص دانشگاه پیام نور موضوعی است که به طور جدی پیگیری می‌کنیم، افزود: برتری که دانشگاه پیام نور به نسبت سایر دانشگاه‌ها دارد فراهم شدن بستر الکترونیکی در ارائه آموزش است.

وی با اشاره به اینکه آموزش‌ها در تهران و در دورترین نقاط کشور با کیفیت یکسان ارائه می‌شود، اظهار کرد: این اقدامات کیفیت آموزش را در دانشگاه پیام نور تضمین می‌کند.

مشاور وزیر علوم تحقیقات و فناوری و رئیس دانشگاه پیام نور کشور با اعلام اینکه در تلاش هستیم تا برای اکثر درس‌هایی که امکان ارائه الکترونیکی آن‌ها وجود دارد بستر الکترونیکی‌شان را گسترش دهیم، عنوان کرد: به طور جد در تلاش برای افزایش کیفیت آموزش هستیم.

وی در ادامه با بیان اینکه چون برخی دانشجویان از مناطق محروم هستند برنامه‌هایی را برای مسائل رفاهی این افراد در نظر داریم، افزود: با اقدامات در دست اقدام دغدغه پرداخت شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور رفع می‌شود.

زمانی گفت: طی تفاهمنامه‌ای که با یکی از بانک‌ها به امضاء رسیده تمامی شهریه دانشجو به صورت تسهیلات پرداخت می‌شود که برای دانشجویان در مقطع کارشناسی بازپرداخت تسهیلات به مدت چهار سال و کارشناسی ارشد به مدت دو تا سه سال با سود دو درصد است.

مشاور وزیر علوم تحقیقات و فناوری و رئیس دانشگاه پیام نور کشور افزود: این کمکی است برای خانواده‌هایی که دغدغه پرداخت شهریه را دارند.

وی با اشاره به اینکه این مهمترین دستاورد در موضوع رفاهی برای دانشجویان است، ادامه داد: اگر کارها در دانشگاه پیام‌ نور کند صورت می‌گیرد چرا که تنها در تهران متمرکز است به همین دلیل چند کمیته در بخش‌های مختلف تشکیل شده تا بتوانیم بخشی از مسئولیت‌ها و وظایف ستاد را که می‌شود به مراکز محول کرد و ستاد مرکزی بیشتر برنامه‌ریز، سیاستگذار و ناظر بر اجرای این سیاست‌ها باشد.

زمانی گفت: امیدواریم با این کار چالاکی لازم و تجمع توانمندی که در مراکز است را داشته باشیم تا بتوانند در کنار جامعه قرار گیرند و به رفاه مردم کمک کنند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها