رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 388799

همه عوامل حادثه اهواز شناسایی شده‌اند/ سطوح امنیتی رژه مورد بررسی قرار میگیرد

ساعت24-جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: هم عوامل حادثه اهواز قطعا شناسایی شده‌اند و هم کسانی که این حادثه را در میدان رقم زدند همه شناسایی شده‌اند و در موقع مقتضی خود قطعا یک گوشمالی سنگینی را خواهند دید.

امیر نوذر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در جمع خبرنگاران درباره حادثه تروریستی اهواز گفت: این‌ها کسانی هستند که در ابتدای جنگ هم پیرو صدام بودند و در واقع در همان مسیر حرکت می‌کنند. کسانی که حادثه تروریستی اهواز را رقم زدند سرنوشتی جز این ندارند که همان سرنوشت صدام و صدامیان خواهد بود و قطعا برخورد بسیار شدید و سختی با کسانی که مسبب این حادثه هستند در آینده به عمل می‌آید و همین عملشان باعث می‌شود که عمر منحوس‌شان را به شدت کوتاه کنند.

وی تصریح کرد: این عوامل قطعا شناسایی شده‌اند و هم کسانی که این حادثه را در میدان رقم زدند همه شناسایی شده‌اند و در موقع مقتضی خود قطعا یک گوشمالی سنگینی را خواهند دید.

این مقام نظامی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود این عوامل از سرویس‌های جاسوسی غرب دستور گرفته‌اند، گفت: باید بگذاریم که دقیقا بررسی‌ها تمام شود و به موقع توسط نیروهای مسئول سیاسی این موضوع اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی درباره اینکه گفته می‌شود سطح امنیتی رژه پایین بوده است، گفت: در مراسم رژه در داخل شهر وقتی که مراسمی نظامی می‌خواهد انجام شود قسمت‌های زیادی مسئول هستند و این که دست کم گرفته شود اینطور نیست و مسئولان در حال بررسی هستند. قطعا اگر جایی یک سستی صورت گرفته باشد کسانی که از همان لحظه اول در منطقه هستند، بررسی و برخورد می‌کنند و در خارج قضیه هم با این تروریست‌ها برخورد شدیدی خواهد شد.

ایلنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها