رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 388835

جنگلبان پشت درخت ها دختر 13 ساله و 2 پسر جوان را در وضعیت خیلی بد دید + عکس

ساعت 24-دو دانشجوی مهندسی دختر 13 ساله ای را در جنگل مورد تجاوز قرار دادند و بعد از این که او را به قتل رساندند جسدش را در بین درختان رها کردند.

دانشجوی مهندسی در ویرجینیا به اتهام همدستی در قتل یک دختر 13 ساله بازداشت و زندانی شد.

طبق گزارش پلیس، ناتالی کیپر 21 ساله به همراه هم دانشگاهی اش دیوید ادینبرگ 21 ساله دختر 13 ساله ای را به قتل رساندند و جسد او را در جنگل رها کردند.پس از گذشت چندماه که جسد دختربچه در جنگل توسط جنگلبانان پیدا شد با اقدامات

در بدن مقتول اثراتی از تجاوز و قاتلان پیدا شد.

با تحقیق و DNA هویت قاتلان فاش شد.

زمانی که ماموران پلیس برای دستگیری دو دانشجو مهندسی اقدام کردند آن ها ابتدا نسبت به این موضوع ابراز بی اطلاعی کردند و معتقد بود از چیزی خبر ندارند اما وقتی افسرپرونده تایید DNA آن ها را نشان داد و گفت که اثرات روی بدن مقتول با هویت آن ها یکسان است، آنان مجبور به اعتراف شدند.

به گفته های دیوید ادینبرگ او زمانی که با مقتول دوست شد از وی خواست که موضوع رابطه‌شان پنهانی‌ و مخفی بماند و او هر زمان که میل جنسی داشت قربانی باید او را تمکین کند اما زمانی که متوجه شد دختر به خانواده اش این موضوع را گفته با هم فکری ناتالی او را به جنگل کشاندند و با تجاوز به او و ضربات چاقو وی را به قتل رساندند و در بین درختان رها کردند.

افسرپرونده پس از ثبت گفته دو متهم، آنها را برای اجرای حکم قانونی به دادگاه منتقل کرد.

طبق رای هیئت منصفه ویرجینیا دیوید ادینبرگ به اتهام قتل و تجاوز به 50 سال زندان و ناتالی کیپر به اتهام همدستی با او به 40 سال زندان محکوم شدند.

منبع: رکنا
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها