رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 393234

راز ساخت طولانی ترین ایوان جهان

ساعت 24-در نزدیکی تپه های جنگلی حدود 300 متر بالاتر از شهر بولونا ، کلیسای سن لوکا کلیسای کاتولیک قرن دوازدهم رم قرار دارد . شما می توانید تا کنار تپه با اتومبیل بروید اما مسیر ایوان استثنایی را باید پیاده طی کنید 666طاق پشت سرهم سقف این ایوان با عظمت را تشکیل می دهند . و 3.8 کیلومتر امتداد دارد به همین دلیل این ایوان طولانی ترین ایوان جهان است

ایوان 1
dir="RTL">طولانی ترین ایوان جهان

در نزدیکی تپه های جنگلی حدود 300 متر بالاتر از شهر بولونا ، کلیسای سن لوکا کلیسای کاتولیک قرن دوازدهم رم قرار دارد . شما می توانید تا کنار تپه با اتومبیل بروید اما مسیر ایوان استثنایی را باید پیاده طی کنید 666طاق پشت سرهم سقف این ایوان با عظمت را تشکیل می دهند . و 3.8 کیلومتر امتداد دارد به همین دلیل این ایوان طولانی ترین ایوان جهان است .

در قرن 17 و 18 در مراسم سالیانه و حرکت دسته جمعی به هنگام حمل تصویر مقدسین مسیحی برای اینکهتصویر و افراد از باران در امان باشند ایوان سن لوکا ساخته شده است.حکایتی است که در قرن 15 دوره فصل بارندگی طولانی شده بود و به محصولات آسیب می رسید وقتی تصویر سن لوکا از تپه به به شهر آورده شد باران به طور معجزه اسایی متوقف شد و از آن پس هر ساله در موقع مهمانی و زمان معراج مسیح با حرکت دسته جمعی تصویرمربوط مریم مقدس را از سالن طویل کلیسا به کلسیای جامع بلوگنا در سان پیترو می بردند . درآن هنگام مسیر کلیسا به مرکز شهر سنگفرش می شد و سپس بوسیله ایوان افراد در حرکت و تصویر از خیس شدن محفوظ می ماند و اغلب حرکت به شکل دسته جمعی انجام می شد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها