رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 393607

هلال احمر: فردی که خون‌گیری کرده، خودسرانه لباس ما را پوشید، شاکی هستیم

ساعت 24- در این بیانیه که روز پنجشنبه به ایرنا نمابر شده، آمده است: برخی از پایگاه های خبری و شبکه‌های مجازی به دنبال درج خبر آزمایش قند خون توسط فردی ناشناس از مدرسه ای دخترانه در تاکستان مدعی شده بودند که وی از نیروهای جمعیت هلال احمر بوده و در پوشش نیروی هلال احمر به این کار اقدام کرده است.

style="text-align: justify;">در ادامه این بیانیه آمده است: با توجه به اهمیت مساله با دستور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین این موضوع مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد فرد مورد نظر هیچگونه رابطه کاری و عضویتی در جمعیت هلال احمر نداشته و هیچگونه مدرک و یا مجوزی مبنی بر ارتباط کاری با جمعیت هلال احمر ارایه نکرده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: این فرد کاملا خودسرانه به پوشیدن لباس هلال احمر اقدام کرده و جمعیت هلال احمر استان قزوین پس از اطلاع از این موضوع برای شکایت از فرد مورد نظر در مراجع ذی صلاح اقدام کرده است.

این بیانیه می افزاید: نیروهای هلال احمر برای مراجعه به مدارس ضمن مکاتبه با آموزش و پرورش با تایید این سازمان و رعایت تفکیک جنسیتی به مدارس اعزام می‌ شوند و ملزم به ارایه معرفی نامه معتبر از این جمعیت هستند.
طی روزهای گذشته یک فرد ناشناس با لباس جمعیت هلال احمر به یک مدرسه دخترانه در تاکستان مراجعه کرده و از تعدادی دانش آموز این مدرسه خونگیری کرده بود.
این عمل وی به اعتراض خانوادهای دانش آموزان و بازداشت وی و تعلیق مدیر مدرسه ختم شد.
شهرستان تاکستان با مرکزیت شهری به همین نام در 45 کیلومتری شهر قزوین قرار دارد.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها