رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 393694

محمدیگلپایگانی:تبلیغات دشمنان سم و زهری خطرناک است

ساعت24-رییس دفتر مقام معظم رهبری گفت: نسل جوان و نسل های آتی شناخت چندانی با وضعیت گذشته کشور به ویژه زمان قبل از انقلاب ندارند و تبلیغات سو دشمنان در ذهن جوانان در جدایی جوانان از گذشته خود نیز تاثیرگذار است.

آیت الله محمدی گلپایگانی روز جمعه با حضور در مصلای بزرگ شهر ایلام در جمع نمازگزاران و در آیین تودیع و معارفه نمایندگان ولی فقیه و ائمه جمعه قدیم و جدید استان اظهار داشت: دشمنان با تبلیغات مسموم و بمباران فکری از طریق رسانه های مجازی و ماهواره ای با حمله به مقدسات نظام و ترویج القاهای شبه برانگیز سعی در انحراف فکری جوانان و نوجوانان دارند.

وی افزود: نسل جدید و خانواده های آنها باید آگاه باشند که تبلیغات دشمنان سم و زهری خطرناک است که جوانان را با شبهه های دینی گمراه سازند و آنها را از گرایش های مذهبی و دینی دور سازند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری یادآور شد: مسئولان فرهنگی و آموزشی و بویژه روحانیت وضعیت گذشته ایران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی را برای جوانان و نسل های آتی تشریح کنند تا این قشر به خوبی بدانند که بر ایران در سنوات قبل از انقلاب چه گذشته و اهداف و آثار قیام امام راحل را برای نسل جوان و‌ آیندگان بیان کنند.

آیت الله محمدی گلپایگانی تاکید کرد: دشمنان در طول چهل سال از عمر انقلاب می گذرد توطئه و دسیسه های زیادی را علیه ایران اسلامی داشته اند که از جمله آن می توان به تلاش برای برهم زدن اتحاد قومیت ها و مردم، کودتاهای ناکام، جنگ تحمیلی و ... هر بار در صدد ضربه زدن به انقلاب بوده اند که هر بار این دسایس با روشن بینی و بصیرت رهبری، اتحاد مردم و مسئولان بی اثر مانده است.

وی اضافه کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در منطقه ای پر از آشوب ایران اسلامی مقتدرانه و با امنیت کامل در حال حرکت به جلو است و برخلاف کشورهای دست نشانده منطقه تمام امور داخلی را با مردم سالاری ملی و دینی و بدون دخالت غرب و جهان استکبار اجرا می کند.



حجت الاسلام والمسلمین علی اکبری رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور نیز در این مراسم گفت: آیین عبادی ، سیاسی نمازجمعه پایگاهی مستحکم، قابل اعتماد و اتکا در کشور است و در زمان جنگ ماوایی برای شکل گیری بسیج و ظهور و بروز جوانانی بود که مشتاقانه از مرز و کیان انقلاب در برابر زیاده خواهان و دژخیمان دفاع می کردند.

وی افزود: بصیرت افزایی مردم از کانون مساجد و نمازهای جمعه شکل گرفته و نماز جمعه یکی از شاخص ها و برکات مهم دین مبین اسلام و انقلاب اسلامی است و محلی برای نمایش اقتدار و اتحاد مردم و ‌مسئولان است.

وی در خصوص مردم استان ایلام یادآور شد: مردم ایلام از گذشته های دور تاکنون حامی و وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده اند و در ایام جنگ تحمیلی با ترک نکردن استان خود خالق حماسه ای بی نظیر شدند و اکنون نیز خادم و پذیرای زائران اربعین و عتبات عالیات هستند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها