رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 394418

روزنامه جوان خطاب به احمدمنتظری:چهره پدرتان را خراب تر نکنید

ساعت24-احمد منتظری فرزند مرحوم آیت‌الله منتظری اصرار دارد که حرف بزند و دیده شود. یک روز اسناد حاکمیتی را منتشر می‌کند، یک روز درصدد خراب کردن مرحوم سیداحمد خمینی برمی‌آید و یک روز مرحوم هاشمی را متهم می‌کند و... چرا؟

از صحبت‌ها و نقل‌های دیگر ایشان می‌توان فهمید که آنچه بر آیت‌الله منتظری رفته است را دستپخت سیداحمد خمینی و مرحوم هاشمی می‌داند. اگر این فرض درست باشد ایشان نه به دنبال شفاف‌سازی تاریخ است و نه به دنبال اطلاع‌رسانی صحیح از پدیده ها، بلکه درصدد انتقام است.

ممکن است ایشان به عنوان فرزند احساس کند ظلمی در حق آیت‌الله منتظری صورت گرفته است و درصدد دفاع از پدر باشد، اما آنچه باید متوجه باشد اینکه آرایش صحنه مواجهه با آیت‌الله منتظری در هیبت امام متجلی است و اسناد غیرقابل تردید امام (ره) را نمی‌شود با حمله به این و آن محو نمود و با تفسیر موسع نیز نمی‌توان رویارویی آیت‌الله منتظری با امام را (از باب تحریک‌پذیری مفرط و ساده‌لوحی) توجیه نمود.

آیت‌الله منتظری حمایت از خشن‌ترین افراد آدم‌کش تا پناه دادن به لیبرال‌ها را در کارنامه خود دارد و این دوگانه برای تحلیل شناخت از ایشان کافی است. حالا که تلاش‌های احمد منتظری مشکلی از پدر حل نمی‌کند لااقل برای نسل‌های متأخر چهره ایشان را خراب‌تر نکنید. از سوی دیگر همه می‌دانند که هاشمی مخالف عزل آیت‌الله منتظری بود و خاطره سماجت ایشان با امام در تاریخ ثبت است، اما اکنون که هر دو – پدر و هاشمی- از دنیا رفته‌اند، دنبال چه هستید؟
سکوت شما برای روح مرحوم پدر شایسته‌تر می‌نماید، زیرا زد و خورد سیاسی ممکن است موجب ظلم به ایشان بشود که شما عامل آن هستید.

روزنامه جوان

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها