رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 394817

وزیر کشور: هماهنگی با عراقیها برای جلوگیری از معطلی تخلیه بار کامیون‌ها

ساعت24-وزیر کشور با اشاره حضور تعداد کامیون‌های حامل بار در مرز مهران گفت: در جریان این بازدید موضوع معطلی کامیون‌ها را شاهد بودیم که آقای استاندار تاکید کردند که روز گذشته هماهنگی با مقامات عراقی ترتیب انجام داده‌اند تا بار این کامیون‌ها به سرعت تخلیه و از مرز خارج شوند.

عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور امروز سع شنبه ٢٤ مهرماه در جریان بازدید از پایانه مرزی مهران در جنع خبرنگاران اظهارداشت: امروز توفیق شد بازدیدی از پایانه ی مهران داشته باشیم؛ الحمدللّه تردد زوار روز به روز افزایش می یابد تا در مراسم بزرگ پیاده روی اربعین حسینی حضور یابند.

وی در ادامه افزود: تمام امکاناتی که برای زوار لازم است از امکانات و خدمات زیرساختی، خدماتی تا حمل و نقل و ترافیک پیش بینی شده و خدمات بسیار خوبی ارائه شده است.

وزیر کشور با اشاره حضور تعداد کامیون‌های حامل بار در مرز مهران گفت: در جریان این بازدید موضوع معطلی کامیون‌ها را شاهد بودیم که آقای استاندار تاکید کردند که روز گذشته هماهنگی با مقامات عراقی ترتیب انجام داده اند تا بار این کامیون ها به سرعت تخلیه و از مرز خارج شوند.

رحمانی فضلی تصریح کرد: تمامی مسئولین در اینجا با هم در تلاش هستند که خدمات لازم را ارائه دهند؛ از یک هفته آینده موکب های مستقر خواهند شد و کمک های مردمی شامل حال زوار، برقرار می‌شود.

وی تاکید کرد: امروز جلسه‌ ستاد اربعین را در مهران خواهیم داشت تا درباره مشکلات و مسائلی که مطرح می کنند تصمیم گیری شود.

وزیر کشور درباره تبدیل ارز و نقل و انتقال پول در این پایانه های مرزی گفت: قرار شده نمایندگی چندین بانک و تعدادی از صرافی ها برای تبادلات ارزی فعال شوند اما توصیه ما به عزیزان زوار این است که هر نوع تبدیل ارزی را قبل از حضور در مرز انجام دهند تا در اینجا معطل نشوند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها