رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 394937

سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در کرج ناکام ماند

فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: فردی که در شامگاه روز گذشته قصد سرقت از یک طلافروشی در حصارک کرج را داشت؛ طی یک عملیات نافرجام متواری و در کمتر از یک ساعت از سوی ماموران انتظامی دستگیر شد.

سرهنگ حسنعلی فیروزخواه گفت : در ساعت 20:30 شب گذشته، در پی اعلام مرکز پیام، مبنی بر وقوع یک فقره سرقت مسلحانه نافرجام طلافروشی در منطقه حصارک کرج، بلافاصله ماموران کلانتری 16 کلانتری حصارک به همراه ماموران اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان جهت بررسی موضوع به محل سرقت اعزام شدند.

وی افزود : در بررسی‌های مقدماتی ماموران مشخص شد که جوانی 28 ساله با ظاهری آراسته و به همراه یک کیف دستی به طلا فروشی مراجعه و پس از رد و بدل شدن گفت و گوهای معمولی بین آن دو نفر و جلب اعتماد وی، از فرصت ایجاد شده استفاده کرده و خطاب به صاحب طلافروشی که «خونسرد باش من مامور هستم اگر هر پلیسی پایش به اینجا برسد تو را می‌کشم» او را تهدید به جمع آوری طلاها می‌کند.

این مقام انتظامی افزود: صاحب طلافروشی بدون توجه به تهدیدات سارق، آژیر خطر را به صدا درآورده که در این حین سارق که قصد تیراندازی به سمت طلافروش را داشت با شنیدن صدای آژیر اقدام به فرار کرد.

فیروزخواه گفت : بلافاصله موضوع به تمام واحدهای گشتی اعلام و با تلاش ماموران متهم در کمتر از یک ساعت دستگیر و جهت تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی منتقل شد.

تقویم 99

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها