رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 395229

۵ وبسایت برای پول درآوردن آنلاین!

ساعت 24-نمی‌گوییم این وبسایت‌ها شما را پولدار می‌کنند اما اگر روزی ۱۰ دلار هم از آنها درآورید و آن را به ریال تبدیل کنید، زندگی‌تان خیلی راحت‌تر می‌گذرد!

همه ما آرزو می‌کردیم منبع درآمدی در کنار شغل‌مان داشته باشیم، چه بهتر که پولی که از این منبع درمی‌آوریم دلار باشد. انجام شغل دوم سخت و وقتگیر است و تمام زمان تفریح‌تان را می‌گیرد. پس بهتر است به دنبال روشی جایگزین باشیم. امروزه وبسایت‌ها منبع درآمد دیگری هستند و میلیون‌ها دلار پول از این طریق به حساب کاربردان جاری می‌شود.

این لیست ۵ عدد از بهترین سایت‌هایی هستند که می‌توان از طریق آنها دلار درآورد!

۱- Fiverr.com

این سایت محلی جالب برای برقراری ارتباط بین افرادی که نیاز به خدمات دارند با افرادی است که می‌توانند این خدمات را به آنها ارئه دهند. عضو شدن در این سایت بسیار آسان است و لازم به پرداخت هیچ گونه حق عضویتی نیست. همچنین می‌توانید از طریق فیسبوک‌تان هم به این سایت کانکت شوید. برای شروع ابتدا لازم است Gig خود را بسازید، این یک اصلاح است که به معنی توانایی‌ها و سرویس‌هایی است که می‌توانید ارائه دهید. همچنین می‌توانید دستمزدی که می‌خواهید را هم مشخص کنید. در ادامه افرادی که توانایی خاص شما به دردشان می‌خورد با شما تماس برقرار می‌کنند.

۲- Freelancer.com

این وبسایت بعد از عضویت به شما این امکان را می‌دهد که سریعا پروژه کاری دریافت کنید. در پروفایل‌تان تجربه‌های کاری، علایق، انتظاران و پروژه‌هایی که انجام داده اید را می‌نویسید. سایت بر اساس سیستم مناقصه کار می کند و شما پیشنهادی را برای انجام کاری ارائه می‌دهید و اگر پیشنهادتان از بقیه بهتر بود کار را می‌گیرید.

برای آنکه پروژه‌هایی که انتظار دارید را دریافت کنید باید پروفایل‌تان را رتبه بندی کنید. پروفایلی که ۵ ستاره دارد احتمالا پروژه‌های بیشتری می‌گیرد.

۳- Odesk.com

این وبسایت شما را قادر می‌سازد که هر کاری را که می‌توان با کامپیوتر انجام داد ارائه دهید، یا به مدت زمانی کوتاه و یا طولانی مدت. از طراح گرافیک گرفته تا پشتیبان سایت. برای شروع باید اکانت بسازید و توانایی‌ها و مهارت‌ها، به همراه تجربیات کاری که تا کنون داشته اید را ذکر کنید. همچنین می‌توانید سابقه کار، تحصیلات، نمونه کار، زبان‌های خارجی و مهارت‌های ارتباطی‌تان را هم ذکر کنید.

روش پرداخت هم بسیار آسان است. دستمزدتان یا از طریق کارت اعتباری یا از طریق PayPal و یا از طریق حساب بانکی برای شما ریخته می‌شود. پرداخت هم ممکن است به ازای هر ساعت کار و یا به ازای هر پروژه باشد.

۴- Envato Market

این وبسایت به میلیون‌ها انسان در سرتا سر دنیا کمک می‌کند تا خلاقیت به خرج دهند و با استفاده از آن پولدار شوند! زمانی که در این وبسایت اکانت می‌سازید عضوی از جامعه آن می‌شوید. این وبسایت به کاربران خود اجازه خرید و فروش و معامله گواهی‌هایی برای استفاده از کالاهای دیجیتالی مانند تم‌های وبسایت، تولید موزیک، پروژه‌های فایل‌های گرافیکی متحرک، کدهای نرم افزار و خیلی چیزهای دیگر را می‌دهد.

۵- Google Adsense

این یک روش نوین است که به شما اجازه می‌دهد به راحتی دلار دربیاورید. اما بررای این کار باید ابتدا وبسایت، بلاگ یا اکانت یوتیوب خود را داشته باشید، جایی که بتوانید آگهی منتشر کنید. وبسایت شما میزبان می‌شود و فضایی برای پخش آگهی‌ها در نظر گرفته می‌شود. تبلیغ کننده‌ها از سراسر دنیا برای شما پیشنهاد می‌فرستند تا تبیلغ‌شان را روی وبسایت شما قرار دهند. بالاترین پیشنهاد قبول می‌شود و تبلیغش روی سایت شما می‌رود و Google Adsense کار پرداخت پول به شما را انجام می‌دهد.

امروزه Google Adsense بزرگ‌ترین پخش کننده تبلیغات در اینترنت است و سایت‌های بی‌شماری از آن استفاده می‌کنند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها