رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 395397

مرگ مشکوک یکی از 15 مظنون قتل خاشقچی، در تصادف خودرو

ساعت24-یک روزنامه ترکیه‌ای به نقل از منابع مطلع گزارش داد که یکی از 15 مظنون قتل خاشقچی، در تصادف مشکوک با خودرو کشته شده است.

بعد از انتشار نام و تصاویر 15 مقام سعودی که در زمان مفقود شدن «جمال خاشقچی» روزنامه‌نگار منتقد ریاض در کنسولگری استانبول حضور داشتند، اکنون گفته می‌شود که یکی از این افراد را سر به نیست کرده‌اند.

روزنامه ترکیه‌ای «ینی شفق» امروز (پنجشنبه) در خبری اختصاصی گزارش داد «مشعل سعد البوستانی» که یکی از 15 مظنون به دست داشتن در پرونده قتل خاشقچی در کنسولگری است، در یک تصادف مشکوک با خودرو کشته شده است.

بر این اساس، البوستانی که در جریان تصادف خودرو کشته شده، با درجه ستوانی در نیروی هوایی سلطنتی رژیم سعودی خدمت می‌کرد.

ینی شفق به نقل از منابع مطلع، با اشاره به اینکه هیچ جزئیاتی از محل و زمان تصادفی که منجر به کشته شدن البوستانی شده در دست نیست، گفت احتمالا وی قصد داشته اعترافی در این زمینه انجام دهد پس از میان برداشته شده است.

وی روز سوم اکتبر (دهم مهر) در ساعت 1:45 دقیقه بامداد (به وقت محلی) با یک فروند جت اختصاصی وارد فرودگاه استانبول شد. البوستانی چند ساعت در گراند هتل ویندام، در نزدیکی کنسولگری عربستان سعودی در استانبول اقامات کرد. وی سپس چند ساعت پیش از ورود خاشقچی به کنسولگری، وارد آن شده و یک ساعت پس از آن، از ساختمان خارج شد. البوستانی ترکیه را با جت اختصاصی متعلق به شرکت هواپیمایی «اسکای پرایم» ترک کرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها