رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 395399

تعیین تکلیف بیمه تکمیلی فرهنگیان تا هفته آینده / معوقه ۱۰۰ میلیارد تومانی آموزش و پرورش به بیمه آتیه‌سازان

ساعت 24-تعیین تکلیف بیمه تکمیلی فرهنگیان تا هفته آینده/ معوقه ۱۰۰ میلیارد تومانی آموزش و پرورش به بیمه آتیه‌سازانمعاون توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش از تعیین تکلیف بیمه تکمیلی فرهنگیان برای دوره جدید تا پایان هفته آینده خبر داد.

علی الهیار ترکمن معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش درباره تعیین تکلیف بیمه فرهنگیان برای دوره جدید و با توجه به اینکه دوره قبلی تا پایان مهر ماه مهلت دارد، اظهار کرد: حدود چهار شرکت بیمه‌ای برای همکاری با آموزش و پرورش برنامه دادند و با آنها وارد مذاکره شدیم؛ از جمله این شرکت‌ها آتیه سازان حافظ هم بوده است که پیش از این با آن همکاری می‌کردیم.

وی ادامه داد: شرکت آتیه سازان حافظ 2 روش بیمه‌گری و صندوقی را برای خدمات رسانی درمانی به فرهنگیان پیشنهاد کرده است همچنین شرکت‌های دیگر هم روش‌هایی را برای بیمه فرهنگیان مطرح کردند که در حال بررسی آنها هستیم.

معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش با اشاره به اینکه نتیجه بررسی‌ها درباره انعقاد قرارداد با شرکت های بیمه‌ای تا هفته آینده تعیین تکلیف می‌شود، تصریح کرد: اولویت اصلی در این قرارداد خدمات رسانی مورد قبول به فرهنگیان است، هرچند اعتبارات محدودی داریم و خدمات رفاهی بر همین اساس دچار مشکل می‌شود.

الهیار ترکمن ادامه داد: گاهی برآورد مالی که وزارت بهداشت از هزینه خدمات درمانی دارد در سال‌ آتی به دلیل افزایش تعرفه، ما را با محدودیت‌های جدی مواجه می‌کند چرا که در تأمین هزینه‌ها باید مبالغ بیشتری را در نظر بگیریم اما با وجود این، در حال مدیریت شرایط هستیم تا بهترین وضعیت را برای خدمت رسانی به فرهنگیان در دستور کار داشته باشیم هرچند می‌دانیم خدمات فعلی آرمانی نیست اما با وجود شرایط، قابل قبول تلقی می‌شود.

معوقات مانع خدمات‌رسانی درمانی نمی‌شوند

معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش درباره وضعیت معوقات اظهار کرد: معوقات ما به شرکت آتیه سازان حافظ است که مبلغی حدود 85 تا 90 میلیارد تومان می‌شود البته باید به این موضوع توجه داشته باشیم که هر قرارداد تجاری با تأخیرهایی در پرداخت مواجه است بنابراین آتیه سازان حافظ هم نباید از بابت این تأخیر نگران باشد.

وی تأکید کرد: از سال 95 با شرکت آتیه سازان حافظ در حال همکاری هستیم و تأخیرهای پرداختی یک الی 2 ماهه‌ای را داشته‌ایم اما هرگز مبالغ این تأخیرها از بین نرفته و در نهایت تسویه حساب شده است بنابراین چنین شرایطی نباید روی خدمات رسانی درمانی تأثیر داشته باشند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها