رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 395407

نماینده ولی فقیه در سپاه: وارد کردن بانوان داخل استادیوم‌ها یک‌ خطر است / احتمالا در آینده بانوان و آقایان به صورت مختلط فوتبال را در استادیوم مشاهده خواهند کرد / باید غیرت دینی ما بجوشد / نباید اجازه این کارها را بدهیم

ساعت24-نماینده، ولی فقیه در سپاه با تاکید بر اینکه امروز بیشتر از همه زمان‌ها نیاز به آموختن درس‌های کربلا هستیم، گفت: نباید غیرت دینی ما در مقابل ورود بانوان به استادیوم خاموش شود.

خبر
حجت‌الاسلام عبداله حاج صادقی امروز در آیین تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان به نعمت ولایت و انقلاب اسلامی تاکید و اظهار داشت: امروز بیش از همه زمان‌ها نیاز به آموختن درس‌های کربلا داریم.

وی توجیه کردن گناه را یکی از مشکلات هر جامعه‌ای دانست و گفت: یکی از نابودی‌های جامعه این است که مسیر را اشتباه برویم و احساس کنیم که مسیرمان درست است.

نماینده، ولی فقیه در سپاه با تاکید بر اینکه اجازه ندهیم برخی افراد داخل انقلاب، انقلاب زدایی کنند، تاکید کرد: وارد کردن بانوان داخل استادیوم‌ها یک‌خطر است.

وی با بیان اینکه در برخی مواقع باید غیرت دینی ما جوشانده شود، گفت: در مرحله نخست بانوان را وارد استادیوم ورزشی کردند تا بازی‌های جام جهانی مشاهده کنند، اکنون اجازه مشاهده بازی‌های زنده فوتبال را به بانوان در استادیوم‌ها می‌دهند و احتمالا در آینده بانوان و آقایان به صورت مختلط بازی‌های فوتبال را در استادیوم مشاهده خواهند کرد و باید در این جور مواقع غیرت دینی ما بجوشد و اجازه این کارها را به برخی افراد ندهیم.

حجت‌الاسلام حاج صادقی گفت: مراقب باشید اجازه ندهید غیرت دینی شما در مقابل انقلاب زدایی جامعه خاموش شود.

وی با تاکید بر اینکه دشمن می‌خواهد تا اسلام‌بدون زهر در ایران حاکم شود، گفت: اسلام بدون زهر همان اسلام معاویه است و دشمنان می‌خواهند اسلام بدون زهری که در عربستان حاکم کردند همان را در ایران جایگزین کنند.

نماینده، ولی فقیه در سپاه تاکید کرد: اگر در جامعه حاکمیت الهی نباشد جامعه مرده است و دینی که امروز در آل سعود تبلیغ می‌کنند این دین مخدر است و یقین بدانید بی‌دین‌های روسیه و چین بهتر از دین‌داری آل سعود است.

وی توصیه‌ای به انقلابی‌های جامعه کرد و گفت: رفتارمان در جامعه طوری نباشد که سبب زدگی مردم از دین شود و باید مراقب رفتارهای اجتماعی خودمان باشیم.

این مسئول با تاکید بر اینکه دشمن در این ۴۰ ساله هرکاری توانسته کرده است، تشریح کرد: زنده ماندن انقلاب با این فتنه‌های دشمنان معجزه است و ایران امسال نسبت به ۱۰ سال گذشته بسیار قوی است.

وی در پایان از زحمات حجت‌الاسلام متین بخاطر تصدی‌گری این سمت در مدت پنج سال در سپاه استان تقدیر و برای مسئول جدید آرزوی موفقیت کرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها