رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 395442

جوان ۱۸ ساله: بعد از مصرف شیشه، با مادرم درگیر شدم و او را کشتم، بعد رفتم سراغ مادربزرگم

ساعت 24-حدود ساعت 8 شب سه‌شنبه 24 مهر ساکنان منطقه فخرآباد شیراز در تماس با پلیس از وقوع اتفاقی در خانه یکی از همسایگان خبر دادند.

روزنامه ایران نوشت: حدود ساعت 8 شب سه‌شنبه 24 مهر ساکنان منطقه فخرآباد شیراز در تماس با پلیس از وقوع اتفاقی در خانه یکی از همسایگان خبر دادند.
با این گزارش مأموران کلانتری 12 شیراز بلافاصله به محل اعزام شدند و پسر 18 ساله‌ای را که با لباس‌های خون آلود قصد فرار داشت دستگیر کردند.
او که حالت طبیعی نداشت با دیدن مأموران چاره‌ای جز تسلیم ندید. وی بلافاصله به قتل مادر و مادربزرگش اعتراف کرد. مأموران پس از ورود به خانه اجساد خون آلود دو قربانی را پیدا کردند.
بررسی‌های مقدماتی نشان می‌داد قاتل با چاقو دو زن میانسال را به قتل رسانده و آشفتگی خانه نشان از درگیری پیش از جنایت داشت.
سرهنگ کاووس محمدی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: قاتل 18 ساله پس از دستگیری به قتل مادر و مادربزرگ خود اقرار کرد و بعد از طی مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد. براساس اظهارات متهم، اختلاف خانوادگی، مشاجره و توهم ناشی از مصرف مواد مخدر شیشه انگیزه اصلی این قتل بوده است. قاتل مدعی بود به دلیل ناتوانی در کنترل خشم پس از مصرف مواد دچار توهم شده و در این حال با مادرش درگیری لفظی پیدا کرده و او را با چاقو کشته است. سپس به سراغ مادربزرگش رفته و او را نیز به قتل رسانده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها