رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 395484

شفر: افتخار میکنیم که ۱۳ بازیکن در تیم‌های ملی داریم

ساعت24-وینفرد شفر، سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: ۱۳ بازیکن از استقلال در تیم‌های ملی مختلف حضور داشتند و ما به این موضوع افتخار می‌کنیم

وینفرد شفر سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از مصاف تیمش مقابل سایپا به دلیل محرومیت غایب بود و به جای او بیژن طاهری در نشست خبری حاضر شد.

پیش از آغاز این نشست خبری، پیام سرمربی استقلال توسط محمد حسین زرندی خوانده شد که به شرح زیر است:

ابتدا می‌خواهم به ورزش، فوتبال و بانوان ایران برای تصمیمی که اتخاذ شد و بانوان در ورزشگاه شرکت کردند و بازی تیم ملی را از نزدیک دیدند، تبریک بگویم. این یک قدم خوب برای آینده است و خبر خوبی بود که در رسانه‌های آلمان نیز منعکس شد. 13 بازیکن در تیم‌های ملی مختلف حضور داشتند و ما به این موضوع افتخار می‌کنیم و این موضوع یک تعریف از تیم ما است. تیم‌های ملی در شرایط خوبی هستند و لیگ ایران از سال‌های گذشته بهتر شده و به خاطر عملکرد خوب تیم‌های ایرانی، مجموعه ای از بازیکنان خوب حضور دارند که می‌توانند در تیم ملی حضور داشته باشند.

ایران بسیار خوب برای جام ملت‌ها آماده شده و شانس بالای موفقیت دارد و البته این یک مشکل برای ما است. نه فقط بابت این که بازیکنان زیادی را در تمرینات نداریم بلکه به خاطر اینکه برخی از آنها با مصدومیت باز می‌گردند که این موضوع ما و کادر پزشکی را با نگرانی رو به رو می‌کند. تمرینات خوبی داشتیم و بازیکنان سخت کار کردند. بازی با سایپا یک چالش سخت است و تیم قدرتمند با بازیکنان قدرتمند حریف ما هستند. ما خیلی خوب خود را آماده کردیم می خواهیم در پایان مسابقه یک دلیل خوب به هواداران برای شادی بدهیم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها