رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 395511

برانکو: فکر میکنم کامیابینیا به السدبرسد

ساعت 24- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می دانستیم تیم حریف برای بروز توانایی های خود انگیزه زیادی دارد و می توانستیم با بحران روبرو شویم.

style="text-align:justify"> برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی یک بر صفر امشب پرسپولیس در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاهی کشور مقابل نود ارومیه در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: بعد از اردوی تیم ملی و تعطیلاتی که بود دوباره وارد بازی ها شدیم. جام حذفی بود و مهم ترین مساله در این بازی ها صعود به مرحله بعدی است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: به بازیکنانم بابت این برد تبریک می گویم. البته نمی توانیم از این واقعیت که سه شنبه باتزی مهمی داریم فرار کنیم. به همین خاطر چنین بازی هایی می تواند بحران آفرینی کند. از حالا به بعد خودمان را برای السذد آماده می کنیم.

وی درباره روند اماده سازی پرسپولیس برای بازی با السد افزود:تیم از لحاظ جسمانی کاملا امده استو ملی پوشان تیم با ما نبودند اما به هر حال کنار ما هستند. طبیعی است که بازی با السد طوری خواهد بود که همه باید آماده باشند. پنج روز وقت داریم به وضعیت نرمال برگردیم. مشکل اصلی ما در حال حاضر مصدومیت کمال کامیابی نیا است. اما با توجه به شناختی که از مصدومیت او داریم فکر می کنم به بازی با السد برسد.

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها