رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 395516

گرشاسبی: هنوز ارز ثانویه به حساب‌مان واریز نشده است

ساعت24- مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ابراز امیدواری کرد تا مصدومیت کمال کامیابی‌نیا جدی نباشد.

style="text-align:justify">حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از پیروزی تیمش برابر تیم نود ارومیه در چارچوب رقابت‌های جام حذفی گفت: بازی با احتیاطی بود. به علت حساسیت بازی با السد قطر بازی محتاطی انجام دادیم. انجام دادن چنین بازی‌ای برای ما طبیعی بود ولی خدا را شکر بچه‌ها توانستند با موفقیت این بازی را پشت سر بگذارند. متاسفانه کمال در این بازی آسیب دید و امیدواریم که آسیب‌دیدگی‌اش حاد نباشد و بتوانیم از او در آینده استفاده کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نبود این بازیکن برگزار نشود تا بازیکنی مثل کامیابی‌نیا در این دیدار مصدوم نشود گفت: ما خیلی بازی عقب‌مانده داشتیم و باید همکاری لازم را با سازمان لیگ انجام می‌دادیم تا برنامه‌ها کلا به هم نریزد لذا با آقای برانکو هماهنگ کردیم تا این مسابقه برگزار شود.

وی در پاسخ به این سوال که برنامه احتمالی باشگاه برای فینال لیگ قهرمانان آسیا چیست گفت: ما 12 آبان در صورت صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا باید به زمین تیم حریف برویم و 19 آبان هم در ورزشگاه آزادی باید مسابقه برگشت را برگزار کنیم. در این رابطه ستادی تشکیل دادیم در دو بخش و این ستاد کارهای مربوط به این اتفاق را انجام می‌دهد. یک ستاد هم وزارت ورزش و جوانان برای آماده‌سازی ورزشگاه آزادی تشکیل داده است. ما در حال برنامه‌ریزی هستیم چون این واقعه هم افتتاحیه دارد و مهمانان زیادی قرار است از AFC و فیفا در این فینال حضور داشته باشند. یک اجلاسی هم قرار است برگزار شود که در آن اکثر کشورهای آسیایی حضور دارند. کارمان بسیار سخت است و ان‌شاءالله که بتوانیم در برگزاری آن نمره قبولی را بگیریم.

او ادامه داد: مشکل هتل، پذیرایی و آماده‌سازی لازم برای استقبال از مهمانان انجام خواهد شد. همه مسائل را داریم هماهنگ می‌کنیم تا بتوانیم بعد از صعود با این وقت تنگ، بتوانیم آماده‌سازی لازم را انجام بدهیم. بسیاری از کسانی که قرار است درگیر ستاد آماده سازی باشند، همراه تیم باید باشند. یعنی اسمشان جزو لیست باشگاه است و باید از نیروهای بیرونی و سازمان لیگ استفاده کنیم و از آن‌ها هم کمک بگیریم.

وی در مورد ارز ثانویه‌ای که قرار بود به باشگاه واریز شود گفت: هنوز موفق نشده‌ایم ولی قرار است شخص آقای دکتر سلطانی‌فر پیگیر ویژه این مسئله هستند تا شنبه بتوانیم ما این مبلغ را دریافت کنیم و بخشی از مطالبات آقای برانکو ایوانکوویچ، دستیارانش و بازیکنان خارجی را پرداخت کنیم.

وی در مورد رقم این ارز ثانویه گفت: اجازه بدهید رقم این ارز را اعلام نکنیم ولی رقم زیادی نیست.

گرشاسبی درخصوص بازی پرسپولیس با 90 ارومیه هم گفت: بازی از حساسیت خاصی برخوردار بود. از این لحاظ که باید بازیکنان ما مواظب خود باشند که آسیب دیدگی پیدا نکنند. زمین هم مقداری لغزنده بود و روی بازی تاثیر گذاشت. واقعا جای این را نداریم که یکی دیگر از بازیکنان‌مان هم مصدوم شود. خوشحال که توانستیم از این مرحله صعود کنیم و بازیکنان ما موفق شدند با برد از این مرحله بیرون بیایند. این برد هم برای هواداران و هم خود بازیکنان پرسپولیس تاثیرگذار است.

وی درخصوص بازی با السد در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: همه کارها آماده است و تیم تمرین‌های خود را انجام می‌دهد. آقای برانکو و دستیارانش هم از تمامی جهات چه از لحاظ روحی و چه از لحاظ فنی دارند کارهای لازم را انجام می‌دهند. ما هم در ستاد و باشگاه پیگیر مسائل و رفع مشکلات پیش آمده و آماده‌سازی‌های لازم هستیم که ان‌شاءالله مشکلی در آینده پیش نیاید.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها