رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 395536

سید حسن نصر الله: تهدید نظامی و امنیتی را پشت سر گذاشته‌ایم/باید در نبرد رسانه‌ای جدید حاضر باشیم

ساعت24-دبیر کل حزب الله لبنان با اشاره به اهمیت رسانه در نبرد امروز، تاکید کرد که بزرگترین چالش امروز را از بین بردن جریان مقاومت در محیط خود دانست و تاکید کرد که ابزارهایی برای اجرای این برنامه‌ها حضور دارند.

سید حسن نصرالله.jpg
laquo;سید حسن نصر الله» دبیر کل حزب الله لبنان شامگاه پنجشنبه به مناسبت گذشت 30 سال از تأسیس رادیو نور لبنان با کارکنان این رادیو دیدار کرد.

نصرالله در جریان این دیدار تأکید کرد که نبرد آگاهی، سنگ‌بنای مقابله با طرح‌هایی است که لبنان و مقاومت را هدف قرار می‌دهد.

وی در ادامه تصریح کرد که «ما تهدید نظامی و امنیتی را به میزان زیادی پشت سر گذاشته‌ایم، ولی این بدین معنا نیست که برای تمامی احتمالات آماده نباشیم».

دبیر کل حزب لبنان بزرگترین چالش امروز را از بین بردن جریان مقاومت در «محیط خود از رهگذر فتنه‌افروزی حزبی، منطقه‌ای، عشایری و خانواده‌ای» دانست و تصریح کرد که «ابزارهایی برای اجرای این برنامه‌ها حاضر هستند».

نصرالله با بیان اینکه «ما با آگاهی خود، همان گونه که طرحهای قبل را شکست دادیم، این طرح را نیز شکست خواهیم داد»، به مسئولیت خطیر رسانه‌ها در این زمینه اشاره کرد.

وی در ادامه تأکید کرد که صداقت و امانت‌داری رسانه‌ها در نقل اخبار و رویدادها مهم است و این مسئله حزب‌الله و رسانه‌هایش را متمایز کرد.

دبیر کل حزب الله لبنان با اشاره به خطر مطالب شبکه‌های اجتماعی که وارد تمامی خانه‌ها شده است، اعلام کرد که «باید در نبرد رسانه‌ای جدید حاضر باشیم».

نصرالله ضمن قدردانی از مطالب رادیو نور طی سالهای گذشته، خاطر نشان کرد که تأثیر این رادیو زیاد بوده و هست.

وی در پایان با اشاره به مقابله رادیو نور با چالشهایی که برایش به وجود آمده بود، اوج این چالشها را در جنگ سال 2006 لبنان دانست که از رهگذر آن دشمن صهیونیستی قصد داشت این رادیو را ساکت کند و کارکنان این رادیو را شریک تمامی دستاوردها و پیروزی‌های مقاومت عنوان کرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها