رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 395545

سردار نقدی: اگر در کشور مشکلی وجود دارد به گردن انقلاب نیست بلکه به علت انتخاب مردم است/ در انقلاب اسلامی حتی شکم پرستان نیز منتفع شده اند

ساعت24-پیش از انقلاب، مصرف کالری مردم هزار و 700 کیلو بود که این رقم اکنون به سه هزار و 100 کیلو کالری رسیده است.

سردار نقدی
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رسالت انقلاب اسلامی؛ استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است و در این موارد بالاترین نمره دارد.

سردار محمدرضا نقدی عصر پنجشنبه در نشست سراسری هیات های اندیشه‌ ورز بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور در مشهد افزود: ایران اسلامی مستقل ترین و آزادترین کشور جهان است به طوری که برخی روزنامه ها با پول بیت المال علیه انقلاب مطلب می نویسند.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی مردم سالار است اظهار داشت: اوایل انقلاب به امام خمینی (ره) می گفتند ولایت فقیه دیکتاتوری است و ایشان فرمودند ولایت فقیه ضد دیکتاتوری است و امروز ثمره این امر مهم را می بینیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه گفت: نظام ولایت فقیه به انسان ها عزت و کرامت می دهد و مردم سالارترین نظام است اما آمریکا، انگلیس و فرانسه دو حزب دارند که خارج از این دو حزب کسی به قدرت نمی رسد.

سردار نقدی با بیان اینکه سال های 76 و 88 عده ای خواستند رای مردم را باطل کنند افزود: اما ولی فقیه مثل کوه پشت رای مردم ایستاد و نگذاشت حق مردم ضایع شود، اینها نشانگر عظمت ولایت فقیه و مردم سالاری دینی است.

او اظهار داشت: نظام مبتنی بر ولایت فقیه مدل حکومتی است که بعد از ائمه (ع) در تاریخ سابقه نداشته است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: انقلاب اختیار همه چیز را دست مردم داده و مردم خودشان رهبر، رئیس جمهوری و نماینده مجلس انتخاب می کنند لذا اگر مشکلی وجود دارد به گردن انقلاب نیست بلکه به علت انتخاب مردم است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی، استقلال کشور را زیر شدیدترین فشارها سالم نگه داشته است گفت: در انقلاب اسلامی حتی شکم پرستان نیز منتفع شده اند به طوری که پیش از انقلاب، مصرف کالری مردم هزار و 700 کیلو بود که این رقم اکنون به سه هزار و 100 کیلو کالری رسیده است.

سردار نقدی افزود: خانه های روستایی در زمان طاغوت از گل، چوب و سنگ ساخته شده بود و سوخت خانه ها نیز هیزم و فضولات حیوانی بود اما امروز 74 درصد روستاها گازرسانی شده است و به همه روستاهای بیش از 10 خانوار گاز رسانی و برق رسانی شده و بیش از 90 درصد روستاها آب لوله کشی دارند.

او اظهار داشت: نصف شهرها در زمان شاه برق و آسفالت داشت و اطراف تهران حلبی آباد بود در حالی که 6 میلیون بشکه نفت صادر می کردیم و جمعیت کشور یک سوم و فروش نفت چهار برابر امروز بود اما چون پول به مردم نمی رسید و خرج تفریح دربار و مصالح آمریکا می شد، مردم گرسنه و بدبخت بودند.

وی گفت: در این شرایط حساس است که باید 40 سالگی انقلاب را جشن بگیریم و پیام الهام بخش انقلاب را به دنیا صادر کنیم.

نشست سراسری هیات های اندیشه ‌ورز بازاریان و فعالان اقتصادی کشور با حضور 240 نفر از مسوولان هیات های اندیشه ‌ورز بسیج و روسای مجمع بسیج و سازمان اصناف کشور تا عصر فردا - جمعه - در مشهد ادامه دارد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها