رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 395623

هرمیداس باوند: نیازمند اصلاح اساسی امور هستیم

ساعت24-یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: امروز همه شهروندان باید در برابر قانون یکسان باشند. باید از فرصت برابر استفاده کنند و نباید تبعیضی وجود داشته باشد.

داوود هرمیداس باوند طی سخنانی در نهمین کنگره حزب اراده ملت با بیان اینکه در شرایطی که مملکت ما در وضع نگران‌‌‌کننده‌ای قرار گرفته است، بر هر یک از ماست که برای برون رفت از مشکلات فکری کنیم، گفت: آنچه برای ما اولویت دارد، ایران است و در هر شرایطی اولویت با ارتقای جایگاه ایران و رفاه مردم و آزادی است و در این شرایط جامعه‌ای می‌‌‌تواند با مشکلات برخورد منطقی کند که به آزادی، مردمسالاری و حقوق‌‌بشر اتکا کند.

وی با اشاره به اینکه در عرصه اقتصادی شاهدیم معمولا منشاء درآمد دولت، مالیات است، اظهار کرد: اما در کشور ما، برخی نهادها از پرداخت مالیات مستثنی هستند.

باوند با بیان اینکه سالانه ٢٠ میلیارد قاچاق در کشور ما صورت می‌گیرد که نتیجه آن نارسایی است، گفت: مادامی که تجدیدنظر اساسی صورت نگیرد، با چنین مسائلی روبرو هستیم که باعث خروج سرمایه و فرار مغزها می‌شود، بنابراین باید اصلاح اساسی صورت بگیرد.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: امروز همه شهروندان باید در برابر قانون یکسان باشند. باید از فرصت برابر استفاده کنند و نباید تبعیضی وجود داشته باشد.

باوند با بیان اینکه در شرایط موجود آزادی زندانی‌‌‌های سیاسی امری ضروری برای خروج از وضعیت فعلی است، تصریح کرد: همانطور که امروز این تجمع صورت گرفته به سایر احزاب هم فرصت داده شود که کنگره برگزار کنند. در جوامعی که احزاب آزاد هستند در برابر مشکلات نگرانی وجود ندارد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها