رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 395730

محمدکاظمی:میخواهیم با توافق ضمنی به وزرای پیشنهادی رای اعتماد بدهیم/ شریعتمداری مقصر نوسانات ارزی نیست/ خالی بودن سکان وزارت اقتصاد و کار به ضرر کشور است

ساعت24-یک عضو فراکسیون امید گفت: کسانی که به‌عنوان وزرای کار و اقتصاد معرفی می‌شوند باید برنامه محور باشد نه اینکه تنها بگوید من کار و تلاش می‌کنم. باید دید برنامه وزرا برای آینده چیست.

محمد کاظمی نماینده ملایر و عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین به ویژگی‌های لازم برای وزرای پیشنهادی اشاره کرد و گفت: در این شرایط باید کسانی به‌عنوان وزیر معرفی شوند که به کار جهادی اعتقاد دارند. آن‌ها باید معتقد باشند که در این شرایط باید از صبح زود تا پاسی از شب به کار بپردازند و باید دید وزرای پیشنهادی رئیس‌جمهور این انگیزه را دارند که در این شرایط کشور به این شکل کار کنند یا خیر؟

او ادامه داد: برنامه وزرا نیز یکی دیگر از مواردی است که باید مدنظر قرار بگیرد. کسانی که به‌عنوان وزرای کار و اقتصاد معرفی می‌شوند باید برنامه محور باشند نه اینکه تنها بگویند من کار و تلاش می‌کنم. باید دید برنامه وزرا برای آینده چیست؟

این نماینده مجلس تأکید کرد: برخی از افرادی که بحث معرفی آن‌ها مطرح است کسانی هستند که سابقه کار در وزارتخانه یا درجاهای دیگر داشته‌اند و نسبتاً نمایندگانی که با وزرا و روسای سازمان‌ها مرتبط هستند می‌توانند قبل از معرفی رسمی آن‌ها پیش‌بینی و اظهارنظر کنند.

او ادامه داد: ممکن است که من آقای شریعتمداری را مقصر نوسانات ارزی ندانم و ما به دنبال این هستیم که توافق ضمنی قبل از معرفی بین دولت و مجلس به وجود بیاید که هرکسی معرفی می‌شود از مجلس رأی اعتماد بگیرد. وزارتخانه اقتصاد و کار چند ماه بدون وزیر هستند و این وضعیت به ضرر کشور است.

منبع: اعتمادآنلاین

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها