رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 395810

رئیس قرارگاه خاتم الانبیاء: مرزبندی بین سپاه و شهرداری نیست/شهرداری بدهیاش به سپاه را با املاک پرداخت کند

ساعت24-رئیس قرارگاه خاتم الانبیاء عنوان کرد که مرزبندی بین سپاه و شهرداری نیست و هرکاری که می‌توانیم انجام می‌دهیم.

سردار سعید محمد، صبح امروز با حضور در جمع خبرنگاران در حاشیه افتتاح نیمه شمالی بزرگراه صیاد شیرازی تا ارتش گفت: قرارگاه خاتم الانبیاء تا حد امکان با شهرداری تهران برای دنبال کردن اهداف و حل و فصل مسائل همراه خواهد بود.

وی با بیان اینکه با دوستانمان در شهرداری روابط خوبی داریم، از بیان رقم بدهی شهرداری به قرارگاه خاتم الانبیا خودداری کرد و ادامه داد: البته شهرداری تهران املاک و اقلام غیرنقد دارد و می‌تواند از این طریق بدهی‌های خود را تسویه کند.

سردار محمد با بیان اینکه طی توافقی که سه و ماه نیم قبل با آقای افشانی داشته‌ایم قرار شد که تلاش کنیم با کمک شهرداری همه پروژه‌ها فعال شود گفت: تعدادی از پروژه‌ها تا پایان سال و برخی دیگر تا سال آینده تکمیل می‌شود.

وی با بیان اینکه مرزبندی بین سپاه و شهرداری نیست و هرکاری که می‌توانیم انجام می‌دهیم گفت: اما دقت داشته باشید که برای اجرای پروژه نیاز به تامین مصالح، مواد، حقوق، دستمزد کارگران و ... است و درست است که قرارگاه امکانات و تجهیزات خوبی دارد اما باید بخشی از نقدینگی نیز تامین شود.

رئیس قرارگاه خاتم الانبیاء افزود: ما هرآنچه که داریم را در طبق اخلاص گذاشتیم و می‌توانیم از طریق تهاتر مسائل فی مابین را حل کنیم.

به گزارش ایسنا، سردار محمد همچنین صبح امروز در مراسم افتتاح نیمه شمالی بزرگراه صیاد شیرازی تا بزرگراه ارتش با بیان اینکه این پروژه از لحاظ ابعاد و اندازه بزرگ نیست، اما اثرگذار است چرا که ترافیک سه بزرگراه و شریان‌های فرعی این منطقه را کاهش می‌دهد،‌ گفت: برای تکمیل نیمه شمالی 55 میلیارد تومان هزینه شده است و دو میلیون نفر کار بدون حادثه این پروژه را تکمیل کردند.

وی با بیان اینکه این پروژه در تیر ماه سال جاری پیشرفت چندانی نداشت اما با همدلی ارکان شخصی این پروژه پیش رفت، گفت: از همه مسئولان شهرداری تشکر می‌کنم، چرا که این کار نتیجه یک فعالیت تیمی است و ما هر کجا بتوانیم خدمت کرده و دستمان در دست خدمتگزاران نظام است و مرزبندی نداریم.

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء با بیان اینکه ما در قرارگاه خود را سرباز می‌دانیم و اگر کسی کمکی خواست به آن کمک کرده و معتقدیم که اگر کسی کمکی نکند، خیانت کرده، گفت: برای تکمیل پروژه‌های دیگر در خدمت شهردار تهران هستیم، اما پروژه‌ها نیاز به امکانات دارد و حداقل نقدینگی مورد نیاز باید تامین شود.

وی خطاب به شهردار تهران گفت: در قسمت تهاتر پیشرفت خوبی صورت نگرفته و امیدوارم شهردار تهران کار را سرعت دهد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها