رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 395843

با تامین اعتبار ۳۴ میلیارد ریالی از سوی نفت

دبستان شهید محمدطاها اقدامی در اهواز افتتاح شد

ساعت24-دبستان ۱۲ کلاسه مجموعه مسکونی ۲۰۰۰ واحدی نفت اهواز به نام «شهیدمحمدطاها اقدامی»، با تامین اعتباری بالغ بر ۳۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات طرح کمک به عمران مناطق نفت‎خیز شرکت ملی نفت ایران افتتاح شد.

خبر
به گزارش شانا، این دبستان دخترانه که به یاد شهید خردسال حادثه تروریستی ۳۱ شهریور اهواز، «شهید محمدطاها اقدامی» نامگذاری شده است، هفته گذشته در آیینی با حضور استاندار خوزستان و معاون وزیر آموزش و پرورش به بهره‎برداری رسید.

این واحد آموزشی که در زمینی به مساحت ۳۶۰۰ مترمربع احداث شده و دارای ۲۳۰۰ مترمربع زیربنا و ۱۹۰۰ مترمربع محوطه‎سازی است، از سوی اداره کل نوسازی مدارس استان خوزستان احداث و هزینه آن به میزان ۳۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات طرح کمک به عمران مناطق نفت‌خیز شرکت ملی نفت ایران تامین شده است.

بر اساس اعلام طرح کمک به عمران مناطق نفت‎خیز، این مدرسه مجهزترین مدرسه ابتدایی در استان خوزستان به شمار می‎رود که همه کلاس‎های آن به ویدئوپروژکتور و سامانه‎های گرمایشی و سرمایشی مجهز است و با افتتاح آن، کمبود آموزشی مقطع دبستان منطقه سپیدار در استان خوزستان نیز برطرف شده است.

به گفته محمد خانچی، مشاور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‎خیز جنوب، در مجموعه ۲۰۰۰ واحدی مسکن کارکنان نفت اهواز، ۶ مدرسه و ۲ مسجد جانمایی شده که در مرحله نخست، یک مسجد و ۳ مدرسه به همراه یک سالن ورزشی چند منظوره در دست احداث قرار گرفته و برای ساخت آنها در مجموع بالغ بر ۱۲۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات طرح کمک به عمران مناطق نفت‌خیز اختصاص یافته است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها