رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 395884

رای گیری برای تغییر لوگوی بارسلونا با مخالفت هواداران لغو شد

ساعت 24- «جوزپ ماریا بارتومئو» رییس باشگاه بارسلونا به دنبال مخالفت گروهی از هواداران این تیم با تغییر لوگوی باشگاه، رای گیری در این خصوص را به تعویق انداخت.

style="text-align:justify">شبکه تلویزیونی «ای اس پی ان» روز شنبه نوشت: اعضای هیات مدیره باشگاه بارسلونا در مجمع عمومی سالانه خود در نظر داشتند تا در مورد لوگوی جدید این باشگاه تصمیم گیری کنند اما بارتومئو با لغو زمان رای گیری اعلام کرد که هیات مدیره این باشگاه قصد دارد تا بار دیگر در خصوص این موضوع هم اندیشی کند.

قهرمان لالیگا ماه گذشته اعلام کرد که مدیران باشگاه قصد دارند تا لوگوی این تیم را که از سال 2002 تاکنون بدون تغییر مانده است، بار دیگر طراحی کنند؛ تصمیمی که موجی از نارضایتی را از سوی هواداران این تیم به همراه داشت.
گروهی از هوداران متعصب بارسلونا پیش از آغاز مجمع سالانه این باشگاه، با توزیع اعلامیه هایی، اعضای این مجمع را نسبت به وتوی اعمال این تغییر در لوگوی باشگاه تشویق کردند.
آنها با این استدلال که تمام 144هزار نفر عضو مجمع باید در این رای گیری شرکت کرده و تنها یک هزار نفر عضو مجمع عمومی نباید در رابطه با این موضوع مهم تصمیم گیری کنند؛ بارتومئو را مجبور به عقب نشینی کردند.
براساس اظهارات مقامات باشگاه تغییرات در نظر گرفته شده جزئی بوده اما حروف (FCB) درج شده روی لوگو به منظور تطابق با مد روز حذف شده است.
با این حال، لوگو همچنان به عناصر اصلی و تاریخی خود همچون، شهر، بارسلونا، کشور، کاتالونیا، باشگاه و توپ و رنگ های آبی اناری وفادار مانده است.
در صورت موافقت با اعمال تغییرات مذکور، این باشگاه از سال 1899 برای دهمین بار لوگوی خود را به روز رسانی خواهد کرد.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها