رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 395922

اکرمی: حرف‌های انحرافی درباره روحانی برای ردگم‌کردن است

ساعت24-عضو جامعه روحانیت مبارز تهران گفت: روحانی سال ۹۲ رئیس جمهور شد، هر زندگی که سال ۹۲ داشت الان هم دارد. در همان خانه قبلی زندگی و رفت و آمد می‌کند. چه طور امروز می‌گویند «اشرافی شده است» و سال ۹۲ نمی‌گفتند. این‌ها حرف‌های انحرافی برای رد گم‌کردن است.

حجت الاسلام سیدرضا اکرمی درباره انتقادهای مخالفان به بی توجهی دولت نسبت به مشکلات مردم گفت: رهبر معظم انقلاب به سه قوه اختیارات کامل دادند تا آنها با همکاری هم مشکلات موجود را حل کنند و این نشان می دهد که حل مشکلات کشور مربوط به سه قوه است و باید با همکاری یکدیگر مشکلات را حل کنند. بنابراین انتساب مشکلات موجود کشور به یک قوه کار صحیح و درستی نیست.

وی افزود: همه دستگاه ها اعم از دولت، مجلس، قوه قضائیه، صداوسیما، نمازجمعه و حوزه در شکل گیری وضعیت موجود نقش دارند، البته نقش مردم را نیز نباید نادیده گرفت چون وقتی مسئولان می گویند «تا پایان امسال هیچ مشکلی برای عرضه کالای اساسی نداریم»، چه طور یک مرتبه احتکار در انبارها و خانه های مردم به وجود می آید.

عضو جامعه روحانیت مبارز یادآور شد: مردم با خریدهای دوماهه و سه ماهه یک مرتبه فروشگاه ها را خالی می کنند، این نشان می دهد که مردم هم در ایجاد وضعیت موجود در کشور نقش دارند و به التهابات دامن می زنند. کسی می گفت رفتم پوشک بخرم، مغازه دار نوشته «قیمت پوشک فعلا اینقدر است». پرسیدم «فعلا» چه معنی دارد؟، مغازه دار گفت «الان قیمت این است و معلوم نیست تا شب چه اتفاقی می افتد». اشاعه این رویکرد در جامعه ایجاد التهاب و اضطراب می کند.

وی درباره اشرافی خواندن دولت از سوی مخالفان ادامه داد: آقای روحانی سال 92 رئیس جمهور شد، هر زندگی که سال 92 داشت الان هم دارد. در همان خانه قبلی زندگی و رفت و آمد می کند. چه طور امروز می گویند «اشرافی شده است» و سال 92 نمی گفتند. این ها حرف های انحرافی برای رد گم کردن است.

سیدرضا اکرمی تأکید کرد: یک آقایی می گفت وقتی حادثه دی 96 رخ داد خیلی تعجب کردم و به دوستانم گفتم بروید مطبوعات، صداوسیما و خطبه های ائمه جمعه را از 95 تا 96 رصد کنید. آنها گزارش دادند و دیدم مجلس، صداو سیما و ائمه جمعه در این سالها ناکارآمدی و ناامیدی را به جامعه القاء کردند. وقتی همه در القای ناامیدی دست به دست هم دهند محصولش همین می شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها