رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 395958

تکذیب بدهی ۱۲۳ میلیاردی آموزش و پرورش به آتیه سازان/ شیر مدارس در انتظار تخصیص اعتبار

معاون توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش از تعیین تکلیف بیمه تکمیلی فرهنگیان برای دوره جدید تا پایان هفته آینده خبر داد.

علی الهیار ترکمن در گفت وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، درباره تخصیص سرانه شیر به مدارس کشور گفت: توزیع شیر در مدارس فقط و فقط وابسته به پول است و اگر سازمان برنامه بودجه مجوز تخصیص اعتبار شیر مدارس را صادر کند آموزش و پرورش نهایتا ظرف ۵ روز توزیع شیر را آغاز می‌کند. برنامه ها و سیاست ها برای توزیع شیر آماده شده و به محض دریافت بودجه، کار را شروع خواهیم کرد. ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای شیر مدارس در نظر گرفته شده است.

وی درباره وضعیت بیمه فرهنگیان و بدهی به شرکت آتیه سازان که تا پایان مهر ماه قرارداد با این شرکت به پایان می رسد، گفت: اگر قرار داد با بیمه آتیه سازان تمام شود تمامی تعهدادت بیمه‌ای تا پایان قرارداد یعنی تا پایان مهر ماه انجام می‌شود.

معاون توسعه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در ادامه اظهار داشت: با چهار شرکت دیگر در حال رایزنی برای عقد قرار داد هستیم و سال آینده با توجه به تورم و افزایش قیمت خدمات درمانی، افزایش حق بیمه را نیز در دستور کار خواهیم داشت. شرکت طرف قرارداد، حق بیمه و سقف خدمات بیمه ای تا پایان مهر ماه مشخص می شود.

الهیار ترکمن با تکذیب بدهی ۱۲۳ میلیادری آموزش و پرورش به بیمه آتیه سازان حافظ گفت: بدهی وزارت آموزش و پرورش به این شرکت کمتر از ۱۰۰ میلیاد است و بدهی ۱۲۳ میلیاردی صحت ندارد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها