رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 396009

خودداری محسن هاشمی از پاسخگویی به سوالات درباره وضعیت افشانی

ساعت24-رئیس شورای شهر تهران در حاشیه جلسه شورای شهر تهران حاضر به پاسخگویی به سوالات خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت افشانی و ماندن و یا نماندن آن وی در شهرداری تهران نشد.

محسن هاشمی
در حالی محسن هاشمی ریاست شورای شهر تهران دقایقی پیش نود و پنجمین جلسه شورای شهر تهران را برای برگزار جلسه‌ای ترک کرد که علی‌رغم اصرار خبرنگاران حاضر به پاسخگویی سوالات آنها نشد.

وی علیرغم اصرار خبرنگاران برای پاسخگویی به آخرین وضعیت شهردار تهران با بیان این جمله که جلسه دارم و باید سریعا در جلسه حاضر شوم جلسه را ترک کرد.

در حالی وضعیت افشانی شهردار تهران مشخص نیست که سامانی سخنگوی وزارت کشور نیز بیان کرده که با توجه به بررسی‌های به عمل آمده تعداد 14 استاندار، 11معاون استاندار، 5 فرماندار، 12 نفر از مدیران ستاد وزارت کشور، 12 نفر از ستاد 31 استانداری کشور و 15 شهردار بازنشسته هستند که باید صندلی‌های محل خدمت خود را ترک کنند.

این در حالیست که که از صبح امروز اعلام شده بود سیدمحمدعلی افشانی شهردار تهران در جلسه امروز حاضر خواهد شد اما تا این ساعت هنوز وی در جلسه حاضر نشده است و بر اساس اخبار شنیده وی امروز قصد دارد امضاهایی برای طرح دو فوریتی برای عدم بازنشستگی خود در مجلس شورای اسلامی جمع‌آوری کند.

منبع: تسنیم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها