رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 396055

برنده لاتاری بزرگ آمریکا یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار به جیب خواهد زد

ساعت24-مبلغ جایزه بزرگ بلیط بخت آزمایی موسوم به لاتاری «مگا میلیونز» روز جمعه به یک میلیارد دلار افزایش پیدا کرده بود. در پی افزایش مبلغ این جایزه صف هایی طولانی از انبوه بخت آزمایان مقابل مراکز فروش در سراسر خاک آمریکا از جمله واشنگتن، پایتخت فدرال و نیز جزایر ویرجین ایالات متحده آمریکا که لاتاری در آنجا نیز برگزار می شود، تشکیل شده بود.

970709 لاتاری.jpeg
شمار زیادی از خریداران بلیط بخت آزمایی در آمریکا که هنوز بخت به سراغشان نیامده و رویای میلیاردر شدن درسر دارند تا چند روز دیگر این فرصت را دارند که در قرعه کشی جدید صاحب یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار شوند.

مبلغ جایزه بزرگ بلیط بخت آزمایی موسوم به لاتاری «مگا میلیونز» روز جمعه به یک میلیارد دلار افزایش پیدا کرده بود. در پی افزایش مبلغ این جایزه صف هایی طولانی از انبوه بخت آزمایان مقابل مراکز فروش در سراسر خاک آمریکا از جمله واشنگتن، پایتخت فدرال و نیز جزایر ویرجین ایالات متحده آمریکا که لاتاری در آنجا نیز برگزار می شود، تشکیل شده بود.

این درحالیست که برغم باقی ماندن پانزده بخت یک میلیون دلاری در ۹ ایالت آمریکا هیچ فردی در قرعه کشی برنده نشد و همین امر سبب شد تا جایزه بزرگ لاتاری «مگا میلیونز» در قرعه کشی سه شنبه شب تا مبلغ یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار افزایش پیدا کند.

ماویس وانچزیک، زن پنجاه دو سه ساله اهل ایالت ماساچوست و مادر دو فرزند برنده خوش شانس جایزه بزرگ قبلی این لاتاری بود که یک‌شبه صاحب ۷۵۸ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار شد.

جایزه نقدی لاتاری ها برخلاف بسیاری از کشورها در آمریکا و در سطح فدرال مشمول پرداخت مالیات می شوند. برندگان این جوایز در برخی ایالت ها همچنین باید مالیات پول بدست آمده را در منطقه سکونت نیز بپردازند.

منبع: یورونیوز

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها