رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 396056

مقصودی: مشکلات خراسان امنیتی شده/قوه قضائیه به جای آفتابه‌ دزدها جلوی آقازاده‌ها را بگیرد

ساعت24-نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: قوه قضائیه آفتابه‌ دزدها و دزدهای کوچک را رها کند دزدان اصلی آقازاده‌ها و سر گردنه بگیرها را بگیرد و مصلحت‌ها را کنار بگذارد.

حسین مقصودی در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (یکشنبه 29مهر 97) گفت: آقای رئیس‌جمهور انشالله برای استانداری خراسان رضوی فردی را به عنوان استاندار انتخاب کنید که با نگاه اقتصادی و توسعه‌گر مشکلات اقتصادی این استان را حل کند. مشکلات عده‌ای که امروز در استان خراسان از بی‌تدبیری شما و مدیران استانی شما به وجود آمده است، مشکلاتی همچون بیکاری، طرح‌های هادی توسعه روستایی، منازل خارج از محدوده که به موضوع امنیتی تبدیل شده، مشکلات شرکت پدیده، ثامن‌الاحجج، افضل طوس و بیکاران آن محصول سیاست‌های غلط اقتصادی دولت شماست و محصول مشکلاتی است که مدیران استانی شما ایجاد کردند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز حدود 22 هزار دانشجو در دانشگاه آزاد ثبت نام کردند، شهریه پرداخت کردند، سر کلاس رفتند، خوابگاه گرفتند، حال به آنها گفته می‌شود اشتباه کرده‌ایم. شما غلط کردید که اشتباه کنید و با روحیه جوانان و آبروی خانواده‌ها بازی کنید. لطفا هر چه سریع‌تر این مشکل دانشجویان به سر کلاس رفته را حل کنید.

وی افزود: از کمیسیون آموزش مجلس و به ویژه رئیس آن تقاضا دارم به موضوع پذیرش دانشجویان دانشگاه آزاد ورود پیدا کنند و دغدغه جوانان و خانواده‌ها را حل کنند.

مقصودی خاطرنشان کرد: جناب آقای بطحایی وزیر محترم آموزش و پرورش طبق آمار اعلام شده از بانک جهانی رکورددار خصوصی‌سازی مدارس در کشورهای دنیا هستیم و این یعنی اینکه پولی‌ترین آموزش و پرورش دنیا را داریم که این با اصول قانون اساسی ما مغایرت دارد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از قوه قضائیه به خاطر مبارزه با فساد تشکر می‌کنم هر چند دیر شروع شده اما باز هم شروع خوبی است.

وی خطاب به قوه قضائیه گفت: آفتابه‌ دزدها و دزدهای کوچک را رها کنید دزدان اصلی آقازاده‌ها و سر گردنه بگیرها را بگیرید و مصلحت‌ها را کنار بگذارید.

مقصودی خاطرنشان کرد: آقای روحانی امروز مشکل کشور تحریم‌ها نیست،FATF و برجام نیست مشکل، مشکل بی‌مدیریتی و بی‌تدبیری شما و دولت شماست. مشکل عدم اعتماد به مردم، نظام و رهبری و دوری و فاصله گرفتن از ارزش‌های فجر 57 است.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آقای روحانی قرار بود به مردم امید بدهید، قرار بود با تدبیر عمل کنید اما معرفی 4 وزیر پیشنهادی به ویژه وزرای پیشنهادی اقتصاد، کار و راه و شهرسازی اثبات کرد که هیچ امیدی به اصلاح نیست و در دولت شما هیچ تدبیری وجود ندارد.

وی افزود: آقای رئیس‌جمهور در یک نگاه ظاهری بعضا حس می‌شود با معرفی اینگونه وزرا اصل نظام را هدف قرار داده‌اید.

مقصودی در پایان گفت: جناب آقای رئیس‌جمهور به مشاورین خود بگویید از سفره مردم و جامعه فاصله نگیرند به خاطر همین فاصله از مردم و وزرای ناکارآمد معرفی شده است که ما متاسفانه می‌بینیم هر روز اوضاع ما بدتر از روزهای قبل می‌شود. انشاالله مجلس با رای عدم اعتماد به وزرای پیشنهادی کار، اقتصاد و راه بتواند در رئیس‌جمهور این حس را ایجاد کند که باید بهتر از آن چه که هست به فکر نظام و مملکت بود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها