رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 396089

پرطرفدارترین بازیهای رایگان اندروید و IOS در سال ۲۰۱۸

ساعت 24-در قسمت دوم این خبر پنج عدد از پرطرفدارترین بازی‌های اندروید و IOS را که به‌صورت رایگان در google play و Apple store قرار دارند، بررسی می‌کنیم.

بازی‌ها اکثر مواقع بخش مهمی از سرگرمی ما را تشکیل می‌دهند. این دنیای جالب مملو از اتفاقات جدید و عجیب است که می‌تواند ما را ساعت‌ها مجذوب خودش بکند. بازی‌سازی یک هنر است. تعداد زیادی از مردم در جهان هستند که در زندگی روزمره خود از بازی‌های تلفن‌همراهشان استفاده می‌کنند ولی تنها افراد محدودی هستند که این بازی‌ها را تنها یک وسیله برای سرگرمی نمی‌بینند.آن‌ها بازی‌ها را منبع الهامی برای خود و آثارشان می‌بینند.

در ادامه لیستی از بهترین بازی‌های تلفن‌همراه (اندروید و IOS) را مشاهده می‌کنید. در این لیست پنج بازی معرفی شده اند. برای هر کدام نیز توضیحات مختصری آورده شده که با خواندن آن‌ها بتوانید بیشتر از محیط بازی آگاه شوید.

Fortnite

نسخه تلفن‌همراه بازی محبوب Battle Royale شباهت شگفت‌آوری با نسخه کامپیوتر و کنسول این بازی دارد. همان نقشه و همان جنگ‌های 100 نفره جذابی که در نسخه کامپیوتر وجود دارد در تلفن‌همراه هم هست، بنابراین استراتژی هایی که آموخته‌اید، در نسخه تلفن‌همراه نیز به کارتان می‌آید. البته نسخه تلفن‌همراه Fortnite به خوبی نسخه PC آن نیست.برای مثال افرادی که در دوردست هستند را نمی‌شود به راحتی و سرعت مشاهده کرد. شما همچنین به برخی از مشکلات عملکرد در زمان، بر خواهید خورد. با این حال، یک افزودنی جذاب این بازی شاخصی است که نشان می‌دهد از کدام طرف تیر به سمت شما شلیک شده است. این قابلیت به شما کمک می‌کند بتوانید در حالت سکوت که توانایی شنیدن صدای شلیک را ندارید هم بازی کنید. در نتیجه در مکان‌های بیشتری می‌توانید این بازی را انجام دهید.

Pocket Run Pool iOS

زاک گج، سازنده این بازی، یکی از طراحانی است که بسیاری هر چیزی که او درست کند، بازی می‌کنند. در سیستم‌عامل iOS، او یک بازی دوست داشتنی "قدیمی" را با یک مکانیک جدید تغییر می‌دهد یا مواردی به آن اضافه می‌کند. او شما را در یک فضای کاملا جدید قرار می‌دهد و بازی را بسیار سرگرم‌کننده‌تر می‌کند. امسال او بازی Pocket Run Pool را منتشر کرده است. تمام ویژگی‌های این بازی بیلیارد مانند بقیه ورژن‌ها است اما یک تفاوت عمده دارد. شما در این نسخه باید امتیاز کسب کنید. هر کدام از حفره‌ها یک امتیاز مشخص دارد. اگر توپ را در حفره درست نفرستید، یکی از قلب‌هایتان را از دست می‌دهید. شیوه جالب این بازی به شما کمک می‌کند تا بازی بیلیارد را با قوانین جدیدی تجربه کنید.

Shin Megami Tensei Liberation Dx2 iOS, Android

این بازی هنوز به طور رسمی وارد اپ استور و گوگل پلی نشده است اما نسخه بتای آن که برخی بازی کرده اند بسیار جذاب بوده است. بیشتر افراد اسم سری Persona به گوششان خورده است. اما Shin Megami Tensei یک فرد 30 ساله است که با هیولاها می‌جنگد. Shin Megami Tensei Liberation Dx2 به صورت رایگان در دسترس شما قرار می‌گیرد و تمام المان‌هایی که از نسخه کنسول آن انتظار دارید، در خودش جای داده است. المان‌هایی مانند توانایی صحبت با شیاطین برای تسخیر آن‌ها، فهرست کامل از شیاطین و دیگر موارد. در حال حاضر هیچ تاریخ انتشار رسمی برای نسخه انگلیسی وجود ندارد. اما شما می‌توانید نسخه ژاپنی را از سایت آن دانلود کنید.

Pokemon Quest iOS, Android

آیا شما بازی پوکن را دوست دارید اما از گشتن به دنبال موجودات در خارج خانه خسته شده اید؟ خب احتمالا Pokemon Quest بازی محبوب شما خواهد بود. شما در این بازی با سه پوکمن یک گروه می‌سازید و با آن‌ها به ماجراجویی می‌روید. در این بازی شما پوکمن‌های وحشی را می‌زنید و نابودشان می‌کنید و غنیمت جمع می‌کنید. این غنایم به پوکمن‌های شما کمک می‌کند تا قوی‌تر شوند و سطحشان بالاتر برود. جمع آوری پوکمن جدید در این بازی نیز کمی متفاوت است. شما با مواد اولیه ای که در طول سفرها به دست می‌آورید غذا درست می‌کنید؛ برخی از ترکیبات خاص پوکمن‌ها را جذب می‌کنند. این بازی یک نسخه‌ی خلاقانه و در عین حال ساده‌تر از Pokemon Go است.

Pokemon Go | iOS, Android

به احتمال زیاد بازی Pokemon Go هیچ‌وقت به مرز محبوبیت خود در هفته‌های اول سال 2016 نخواهد رسید. اما اگر بعد از آن روزها هنوز بازی را اجرا نکرده اید بهتر است سری به آن بزنید. تغییراتی که در آن ایجاد شده است بسیار جذاب و شگفت‌آور هستند. با یک سیستم رقابت جنجالی، چالش‌های چند نفره، ماموریت‌های روزانه و هفتگی، رویدادهای ویژه به طور منظم و پاداش روزانه ویژگی‌های جدید Pokemon Go هستند. این بازی الان بیشتر از قبل سرگرم کننده است. اکثر این ویژگی‌ها کامل نیستند، اما اگر حتی این کار سخت است، لذت بردن از راه رفتن در زیر نور خورشید بعضی اوقات برای ما مفید است

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها