رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 396324

پرونده قتل محیط بان پارک ملی گلستان با قاطعیت و با سرعت رسیدگی میشود

ساعت24-دادستان مرکز استان خراسان شمالی از دستگیری تمامی عوامل شهادت محیط بان پارک ملی گلستان خبرداد و گفت: دستگاه قضایی استان خراسان شمالی با قاطعیت و با سرعت به این پرونده رسیدگی خواهد کرد.

مسلم محمدیاران در گفت‌وگوی ویژه خبری سیمای گلستان اظهار کرد: چهارشنبه هفته گذشته تعدادی از شکارچیان متخلف شهرستان‌های مراوه تپه و کلاله در منطقه سولگرد استان خراسان شمالی با تعدادی از مامورین محیط بان درگیر شدند که در پی آن یک محیط بان شهید و سه محیط بان دیگر زخمی شدند.


وی افزود: به محض وقوع این حادثه تحقیقات گسترده ای با همکاری محیط زیست، عوامل انتظامی و اطلاعات دو استان گلستان و خراسان شمالی در جهت شناسایی متهمان آغاز شد.

محمدیاران ادامه داد: با اقدامات صورت گرفته تمامی متهمینی که در درگیری با محیط بانان حضور داشتند شناسایی و دستگیر شدند.

دادستان بجنورد با اشاره به اینکه تعداد دو نفر از این شکارچیان متخلف سابقه دار در زمینه شکار غیرمجاز بودند، تصریح کرد: در بازرسی از محل اختفای متهمان تعداد یک قبضه سلاح جنگی و سه قبضه سلاح شکاری ساچمه زنی کشف شد.

وی با تاکید بر رسیدگی قاطع و با سرعت به این پرونده، گفت: هفته گذشته جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال بین دو استان برگزار و ضوابط خوبی بحث و بررسی شد که امیدواریم نتیجه آن اقدامات پیشگیرانه در حوزه شکار بی رویه در پارک ملی گلستان باشد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها