رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 396347

همسو با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی محقق شد:

بومی سازی ۲ کالای حیاتی مرکز انتقال نفت شاهرود

ساعت24-رئیس واحد نگهداری و تعمیرات مکانیک منطقه شمال‌شرق از تعمیر اساسی و بومی‌سازی ۲ دستگاه بال‌ولو برقی ۱۸ اینچ کلاس ۶۰۰ مرکز انتقال نفت و تاسیسات شهید سربرزگر شاهرود خبر داد.

خبر

به گزارش شانا به نقل از شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق، غلامرضا عجمی گفت: پس از تشکیل نشست‌های تخصصی و بررسی و ارزیابی فنی، کار تعمیرات با استفاده از امکانات داخلی و کارگاه‌های تخصصی موجود آغاز شد که با تلاش کارشناسان واحد تعمیرات مکانیک، ولوها تعمیر و عملیاتی شد.

وی ادامه داد: تعمیر اساسی، بومی سازی و آزمایش‌های استاندارد بال‌ولوهای ۲۰۲ و ۲۶۶ مرکز انتقال نفت شاهرود در کمترین زمان ممکن درکارگاه‌های این منطقه انجام و پس از دریافت تأییدیه بازرسی فنی بدون مشکل در محل خود نصب و جایگزین ولوهای معیوب شده و تحویل بهره‌برداران شد.

رئیس واحد نگهداری و تعمیرات مکانیک منطقه شمال‌شرق با تاکید بر قدمت، میزان کارکرد بالا و نبود قطعات یدکی این ولوهای خارجی تصریح کرد: با حمایت مدیران و ابتکار و تلاش کارکنان واحد مکانیک منطقه، بیش از ۴۰ درصد بخش‌های مهم و اصلی این بال‌ولوها (Ball valve) توسط متخصصان نسل جوان شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران بومی سازی، بازطراحی و ساخته شده است.

عجمی جلوگیری از توقف‌های ناخواسته و تداوم عملیات انتقال پایدار و ایمن را از مهمترین اهداف تعمیر اساسی ولوها یاد کرد و گفت: این ولوها با توجه به ارسال فرآورده به سمت استان‌های خراسان رضوی و جنوبی، رسید فرآورده در شاهرود و جلوگیری از آلودگی ناشی از نقص فنی، در مرکز انتقال نفت شاهرود حیاتی است.

وی یادآور شد: با توجه به کمبود قطعات یدکی مورد نیاز، ساخت و تعمیر اساسی قطعات ولوها در دستور کار واحد تعمیرات مکانیک منطقه قرار گرفته و خوشبختانه همسو با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و خودکفایی در تجهیزات، گام‌های بلندی برداشته‌ایم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها