رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 396364

پارسایی نماینده شیراز: وزرای پیشنهادی روحانی رای میآورند/ فراکسیون امید هیچ وقت مرکز مشاوره برای انتخاب وزرا نبوده است

ساعت24-وزیر پیشنهادی صنعت وضعیت مناسبت تری را برای جلب رای اعتماد نمایندگان دارد.

بهرام پارسایی

بهرام پارسایی عضوفراکسیون امید با اشاره به معرفی 4 وزیر پیشنهادی رئیس جمهور به مجلس گفت: درست است که فراکسیون امید هیچ‌وقت مرکز مشاوره برای انتخاب وزراء نبوده است اما همواره حامی دولت بوه است و این حمایت ادامه خواهد داشت گرچه این حمایت همراه با انتقاد به وضع موجود است .

نماینده شیراز در مجلس با اشاره به معرفی شریعتمداری برای وزارت رفاه ادامه داد: مشکلات حوزه صنعت زیاد بود و با شروع تحریم‌ها به این مشکلات دامن زده شد. هرکس دیگری به جز آقای شریعتمداری در مسند این وزارتخانه بود نمی توانست این مشکلات را تا این حد نیز جمع کند. وقتی مواد اولیه درحوزه صنعت کم و یا قیمت شان افزایش می یابد دیگر وزیر مقصر نیست بلکه مجموعه ای از عوامل در این زمینه موثراست که باید آنها دیده شوند از نظر ما آقای شریعتمداری فردی توانمند است و می تواند در وزرات رفاه نیز منشا اثر باشد.

این عضو کمیسیون اصل نود با بیان اینکه وزیر پیشنهادی صنعت مورد استقبال مجلس قرار می گیرد گفت: آقای رحمانی هم سابقه حضور در مجلس به عنوان نماینده و هم سابقه حضور در وزارت صعنت به عنوان قائم مقام وزیر را داشته اند. به حوزه صنعت اشراف کامل دارند و تعاملش با نمایندگان نیز خوب است. وی نسبت به سه وزیر پینشهادی دیگر وضعیت مناسبت تری را برای جلب رای اعتماد نمایندگان دارد.

این نماینده اصلاح طلب مجلس با اشاره به وزراء پیشنهادی اقتصاد و راه گفت: در کشور ما قحط الرجال نیست، خوشبختانه در کشور نیروهای توانمند و گزینه های خوبی برای تصدی مسئولیت ها وجود دارد اما اینکه ایا رئیس جمهور از آنها برای قبول کردن این مسئولیت ها دعوت کرده اند و یا اصلا از آنها دعوتی نشده است را ما در جریان نیستیم.

پارسایی تاکید کرد:از نظر ما اینکه وزاراتخانه‌ها با سرپرست اداره شوند درست نیست و رئیس جمهور کار خوبی را انجام دادند که بیشتر از این وزارتخانه ها را معطل نکردند،ولی باید قد و قواره افرادی که برای این وزارتخانه ها معرفی می کردند به این وزارتخانه ها می خورد.

وی خاطرنشان کرد:اینکه چهار وزیر پیشنهادی بتوانند رای اعتماد مجلس را بگیرند را سخت می بینم ، گرچه تجربه نشان داده است که تا الان تمامی وزرای که ریس جمهور به مجلس معرفی کرده اند رای اعتماد گرفته اند .

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها