رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 396585

آماده باش مترو برای دیدار پرسپولیس و السد

ساعت24- مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه تاکید کرد: متروی تهران آماده است تا تماشاگران مسابقه فوتبال تیم پرسپولیس و السد قطر را برای تماشای این مسابقه به ایستگاه ورزشگاه آزادی واقع در خط پنج مترو منتقل و در پایان مسابقه به مبادی اولیه بازگرداند.

style="text-align:justify">مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه تاکید کرد: متروی تهران آماده است تا تماشاگران مسابقه فوتبال تیم پرسپولیس و السد قطر را برای تماشای این مسابقه به ایستگاه ورزشگاه آزادی واقع در خط پنج مترو منتقل و در پایان مسابقه به مبادی اولیه بازگرداند.

محسن محمدیان با بیان این مطلب گفت: متروی تهران آماده است تا در روز سه‌شنبه ۱ آبان ماه ۹۷، تماشاگران مسابقه فوتبال تیم پرسپولیس و السد قطر را برای تماشای این مسابقه به ایستگاه ورزشگاه آزادی واقع در خط پنج مترو منتقل و در پایان مسابقه به مبادی اولیه بازگرداند.

وی با اشاره به اینکه این مسابقه در ساعت ۱۸:۳۰ آغاز می‌شود، اظهار داشت: سرویس‌دهی در خط ۵ متروی تهران حومه تا ساعت ۲۱:۳۰ است اما با توجه به برگزاری مسابقه فوتبال در ورزشگاه آزادی این زمان تا بازگشت کامل تماشاگران افزایش خواهد داشت. همچنین به منظور تسهیل تردد و رفاه حال تماشاگران و مسافران، در صورت ازدحام جمعیت در ایستگاه ورزشگاه آزادی قطار فوق‌العاده اعزام خواهد شد.

ایلنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها