رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 396633

پلیس در خدمت به زائران خود را به مقررات سازمانی محدود نمیکند

ساعت 24-جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا اعلتم کرد: همکاران سختکوش ما، خود را به اجرای ظاهری مقررات سازمانی محدود نکرده و دلسوزانه عمل می‌کنند.

سردار"محسن فتحی‌زاده" در پایانه مرزی مهران، اظهار کرد: پلیس در سایه برنامه‌ریزی‌ها و تحلیل های صورت گرفته دارای تجربه بسیار بالایی در خصوص مدیریت شرایط متنوع در ایام اربعین بود و بر همین اساس به محض وقوع طوفان شدید در مرز مهران و در پی آن توقف خدمات رسانی مطلوب به زائرین، بلافاصله تمهیدات راهبردی را به مرحله اجرا درآورد .

وی در ادامه افزود:در پی این طوفان نیاز بود که همه دستگاه‌ها پای کار باشند و لذا پلیس در این راستا کلیه ظرفیت و توان خود را بکار بست و شرایط موجود را به صورت مطلوب مدیریت کرد .

وی در ادامه همچنین خاطرنشان کرد : این اقدمات فعال پلیس موجبات رضایتمندی زائران اباعبدالله‌الحسین(ع) را فراهم کرد چرا که همکاران سختکوش ما، خود را به اجرای ظاهری مقررات سازمانی محدود نکرده و دلسوزانه عمل کردند.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در پایان با تشکر مجدد از زحمات وتلاش‌های ماموران پلیس اظهار امیدواری کرد که این کیفیت خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی با روندی روبه رشد مستمرا تا پایان ایام ادامه داشته باشد .

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها