رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 396648

میرسلیم: وزرای پیشنهادی روحانی شخصیت‌های موجهی هستند/۷۰٪؜ کارخانه‌ها و معادن کشور تعطیل شدند/ در وزارت صمت دیگر مجالی برای کارآموزی نداریم

ساعت24-یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: ما در وزارت صمت دیگر مجالی برای کارآموزی نداریم؛ یادمان باشد نزدیک ۷۰٪؜ کارخانه‌ها و کارگاهها و معادن در کشور تعطیل یا ورشکسته شده است.

میرسلیم
سید مصطفی میرسلیم درباره گزینه‌های پیشنهادی رئیس‌جمهور به عنوان وزرای کار، اقتصاد، صنعت و راه اظهار کرد: افراد پیشنهادی شخصیت‌های موجهی هستند و اینجانب شناخت نسبی از 3 تن از آنها دارم.

وی تاکید کرد: اولا امیدوارم هر چهار گزینه پیشنهادی رأی بیاورند زیرا فرصتی که رئیس‌جمهور با تأخیر در اصلاحِ ترکیب گروه وزرای اقتصادی دولت از دست داده قابل جبران نیست و بی سر و سامانی وزارتخانه‌ها نسبت به عدم انتخاب افراد واجد تمام شرایط مطلوب بیشتر به ما ضرر می‌زند . ثانیا شایسته‌سالاری فقط در سطح شعار در کشور ما مطرح بوده است و کمتر شاهد انتخاب مسئولان بر مبنای معیارهای علمی شایسته‌سالاری بوده‌ایم. برای ترویج شایسته‌سالاری و فدانکردن آن در برابر انتخاب‌های سلیقه‌ای و سیاسی و تنگ‌نظرانه هنوز خیلی باید زحمت بکشیم.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: وجه غالب فعالیت‌های تولیدی کشور تحت اشراف وزارت صنعت، معدن و تجارت است و برای آن وزارت به مدیری دانشمند و با تجربه و مورد اعتماد صنعتگران و بازرگانان و مبرا از هرگونه شائبه منافع شخصی و خانوادگی و گروهی نیاز است تا بتواند برای خروج از رکود فلج‌کننده کنونی و گسترش تولید کالاهای ایرانی با کیفیت و تأمین نیازهای داخلی و تسخیر سهم برازنده‌ای از بازار جهانی، به کمک مردم بویژه اهل فن و بنگاه‌های دانش‌بنیان و با همراهی سایر وزرای اقتصادی، موفق شود.

میرسلیم افزود: ما در وزارت صمت دیگر مجالی برای کارآموزی نداریم؛ یادمان باشد نزدیک ٧٠٪؜ کارخانه‌ها و کارگاه‌ها و معادن در کشور تعطیل یا ورشکسته شده است. امید است پیشنهاد رئیس‌جمهوری آن مرد کهنی باشد که شایسته این وظیفه خطیر است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها