رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 396697

درآمد رنو با خروج از ایران ۶ درصد سقوط کرد

ساعت24-خودروساز فرانسوی، رنو، گزارش داد که درآمد این شرکت در سه ماه سوم امسال با افت فروش در بازارهای درحال ظهور و خروج از بازار ایران آسیب دیده است و ۶ درصد سقوط کرده است.

به گزارش رویترز، خودروساز فرانسوی، رنو، گزارش داد که درآمد این شرکت در سه ماه سوم امسال با افت فروش در بازارهای درحال ظهور و خروج از بازار ایران آسیب دیده است و ۶ درصد سقوط کرده است.

رنو روز سه‌شنبه اعلام کرد که در سه ماهه سوم امسال درآمد این شرکت ۱۱.۴۸ میلیارد یورو (۱۳.۱۶ میلیارد دلار) شده است که درآمد بخش خودرو با سقوط سنگین ۸.۴ درصدی به ۱۰.۰۶ میلیارد یورو رسیده است.

ثبت جهانی خودروی رنو ۲.۹ درصد در ربع سوم افزایش داشت که در این راستا مشارکت در ساخت ون با برلیانس چین، تاثیر زیادی داشته است. با حذف فروش خودروهای تولید مشترک، ثبت خودروی فروخته شده رنو در خارج از اروپا ۱۰.۴ درصد افت داشته است.

عملکر رنو به سطح مورد پیش‌بینی تحلیل‌گران که ۱۲.۱۷ میلیارد یورو برای کل گروه و ۱۰.۹۲ میلیارد یورو برای بخش خودروسازی با در نظر گرفتن تجارت آوتواز روسیه، نرسید.

با این همه رنو دوباره چشم‌انداز ۲۰۱۸ کامل خود را تکرار کرد که این شامل افزایش درآمد، جریان نقدینگی مثبت برای بخش غیر خودروسازی و حاشیه سود بیش از ۶ درصدی برای کل گروه است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها