رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 396796

جلسه اضطراری وزارت ورزش با رسول خادم/ طوفان در راه است؟

ساعت24-مدیران وزارت ورزش می خواهند جلسه ای را با رسول خادم داشته باشند تا دبرراه مسائلی با او صحبت کنند.

تیم ملی کشتی آزاد هنوز در مسابقات جهانی است و به طور رسمی این رقابت‌ها هنوز به پایان نرسیده اما ظاهرا مسوولان ورزش به دنبال برگزاری نشستی با رسول خادم هستند تا برخی از اتفاقات مجارستان را پیگیری کنند.

با توجه به حواشی به‌وجود آمده پیرامون فدراسیون کشتی در ماه‌های اخیر قرار است مسوولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک اواخر هفته جاری یا اوایل هفته آینده جلسه‌ای را با رسول خادم به منظور بررسی این اتفاقات برگزار کنند.

خبر برگزاری این نشست در حالی منتشر می‌شود که هنوز تیم ملی کشتی آزاد در مجارستان به سر می‌برد و شاید به لحاظ حرفه‌ای تصمیم خوبی نباشد. شاید بهتر بود که همه منتظر پایان مسابقات می‌ماندند و بعد درباره اتفاقات رخ داده تصمیم می‌گرفتند.

یکی از محورهای اصلی این جلسه بررسی دلایل کناره‌گیری خادم از عضویت در هیأت رییسه اتحادیه جهانی کشتی بوده است، کرسی‌ که هزینه زیادی برای به دست آوردن آن شده است اما به راحتی از دست رفت.

ظاهرا مسوولان وزرات ورزش و کمیته ملی المپیک از این کناره‌گیری بی‌اطلاع بوده و به شدت ناراحت هستند چون معتقدند این جایگاه، جایگاهی ملی ‌بوده است و اگر قرار به تصمیم‌گیری در این خصوص بوده باید آنها هم در جریان قرار می‌گرفتند. این در حالی است که رسول خادم چند ماه پیش در اوج مسائل پیش آمده درباره تعلیق فدراسیون کشتی اعلام کرده بود که از حضور در هیات رییسه اتحادیه جهانی کشتی استعفا می‌دهد.

بحث محوری دیگر، بودجه فدراسیون کشتی است که رقم درخواستی خادم برای اداره فدراسیون کشتی به قدری بالا بوده که به اذعان مسوولان حتی بالاتر از بودجه کمیته ملی المپیک است که درخواستی ناشدنی می‌نماید.

به هر حال بعد از ناکامی تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات جهانی 2018 مجارستان، باید منتظر بازگشت خادم از بوداپست و جلسه سرنوشت‌ساز او با مسوولان ورزش کشور بود تا دید چه تصمیماتی در این جلسه اخذ می‌شود.

سال گذشته هم انتشار نامه‌ای از سوی وزارت ورزش و جوانان مبنی بر برگزاری نشست بررسی عملکرد تیم ملی در مسابقات جهانی، اختلافات بین فدراسیون کشتی و وزارت ورزش و جوانان بالا گرفت. حال باید منتظر ماند و دید که واکنش رسول خادم به این تصمیم وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک چگونه است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها