رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 396817

عکس های بازیگران و ستاره های مشهور قبل از مرگ!

ساعت 24-همه چیز در چند ثانیه از بین می رود. سلبریتی های مشهوری که در مهمانی یا خیابان تفریح می کنند اما خبر ندارند که چند ساعت یا چند روز بعد چه در انتظارشان است. عکس های سلبریتی ها معروف را قبل از مرگ ببینید

8
رابین ویلیامز


مرگ در سن 63 سالگی (11 آگوست 2014)

عکس این کمدین مشهور در یک مهمانی درخانه اش، یک روز قبل از مرگش گرفته شده است.

بعد از مرگ رابین ویلیامز دخترش زلدا این متن تاثیرگذار را نوشت: خانواده من همیشه نسبت به زمانی که باید با یکدیگر می گذراندیم خیلی مقید بودند. این روش ما برای حفظ کردن چیزی بود که متعلق به ما بود، با مردی که ما با تمام دنیا تقسیمش کرده بودیم. حالا این مرد رفته است و من احساس خلاء و کمبود دارم.

آخرین روز من با او در روز تولدش بود، و من برای همیشه از برادرهایم ممنون خواهم بود و من توانستم زمانی را با او تنها وقت بگذرانم. او همیشه حتی اگر در تاریک ترین لحظه هایش قرار داشت، آدم گرمی بود.

مرگ,مرگ بازیگران,عکس قبل از مرگ,رابین ویلیامز

آخرین عکس رابین ویلیامز قبل از مرگ

توپاک شاکور

مرگ در سن 25 سالگی (13 سپتامبر، 1996)

در این عکس توپاک شاپور با مدیر برنامه هایش Suge Knight نشسته است، کمی قبل از اینکه با اصابت گلوله به قتل برسد.

نظریه هایی زیادی در مورد مرگ توپاک شاکور وجود داشت، به سبب اینکه عکس های کالبدشکافی او با گزارش رسمی همخوانی نداشت.
مثلا یکی از این تئوری ها این بود که قتل توپاک ساختگی و جعلی بوده و او خودش این قتل را صحنه سازی کرده.

اولین افسر پلیسی که به صحنه حادثه می رسد بعدها شرحی از وقایع ارائه داد: او به من نگاه کرد آخرین نفسش را کشید و به سختی توانست دهانش را باز کرده و کلمه ای بگوید. اخرین کلمه ای که از دهانش بیرون آمد یک فحش نامناسب بود!

مرگ,مرگ بازیگران,عکس قبل از مرگ,رابین ویلیامز

توپاک شاکور

مارک تواین

مرگ در سن 75 سالگی (21 آپریل، 1910)

فکاهی نویس و نویسنده کتاب ماجراجوی های تام سایر و هاکلبری فین در همان ماهی که این عکس گرفته شده بود به دلیل حمله قلبی درگذشت.

او که به نام اصلی ساموئل کلمنز متولد شد قبل از موفقیت در کار نویسندگی شغل های عجیبی را تجربه کرد، مثل رهبری کشتی بخار.

مارک تواین زمانی که زنده بود به خاطر این جمله که به شایعه های مربوط به مردن او گفته بود معروف شد: گزارش ها در مورد مرگ من همیشه به طرز شدیدی اغراق آمیز بوده است!

مرگ,مرگ بازیگران,عکس قبل از مرگ,رابین ویلیامز

مارک تواین

کوریمونتیت

مرگ در سن 31 سالگی (13 جولای 2013)

این عکس سیلوئت آخرین عکسی است که از ستاره Glee کوری مونتیت Cory Monteith گرفته شده است. او اینجا با دوستان خود در تعطیلاتش در ونکور کانادا برای صرف شام رفته بود. او دو روز بعد در اتاق هتلش بر اثر اوردوز با الکل و هروئین درگذشت.

مرگ,مرگ بازیگران,عکس قبل از مرگ,رابین ویلیامز

کوریمونتیت Cory Monteith

باب مارلی

مرگ در سن 36 سالگی (11 می، 1981)

این عکس باب مارلی چند ماه قبل از مرگش در مونیخ آلمان در اثر melanoma گرفته شده است.

مارلی برای چهار سال از یک نوع سرطان نادر پوستی به نام acral lentiginous melanoma رنج می برد. عجیب اینکه این نوع سران اکثرا اکثرا بر روی افراد رنگین پوست تاثیر می گذارد.

جمله ای تاثیر گذار از باب مارلی: چه کسی می تواند زندگی من را قضاوت کند؟ من می دانم کامل نیستم- و برای کامل بودن زندگی نمی کنم- اما قبل از اینکه انگشتانت را به سمت اشاره کنید.. مطمئن شوید که دستان خودتان تمیز است!

مرگ,مرگ بازیگران,عکس قبل از مرگ,

باب مارلی

جیمز گندولفینی

مرگ در سن 51 سالگی (19 ژوئن 2013)

این بازیگر به خاطر نقش کانگستر Tony Soprano در مجموعه تلویزیونی سوپرانو به شهرت رسید. گندولفینی در اثر یک حمله قلبی در تعطیلاتش در ایتالیا درگذشت. متاسفانه پسر 13 ساله اش مایکل جسد پدرش را در اتاق هتل پیدا کرد.

جیمز گندولفینی : ایستادن در اجتماع با لباس ها مردم دیگر، با تظاهر به اینکه فرد دیگری هستی. این روش عجیب برای مردان تازه رشد یافته برای ساختن زندگی است.

مرگ,مرگ بازیگران,عکس قبل از مرگ,

جیمز گندولفینی

کرت کوبین

مرگ در سن 27 سالگی (5 آپریل ، 1994)

کرت کوبین رهبر گروه نیروانا یک ماه بعد از گرفتن این عکس در یک حادثه که خودکشی به نظر می رسید از جهان رخت بر بست. در مورد مرگ او نظریه های مختلفی وجود داشت، با این حال یک مامور پلیس خصوصی توسط کورتنی لاو استخدام شد، چراکه او فکر می کرد کرت کوبین به قتل رسیده است.

کرت کوبین: شما وقتی می میرید کاملا خوشحال هستید و روحتان هرجایی می تواند زندگی کن. از مردن نترسید. صلح تماما بعد از مرگ می آید، شما شخص دیگری با بهترین امیدها می شوید.

مرگ,مرگ بازیگران,عکس قبل از مرگ,کرت کوبین

کرت کوبین

جیمز دین

مرگ در سن 24 سالگی (30 سپتامبر، 1955)

این عکس درست همان روزی که جیمز دین درگذشت گرفته شده است. جیمز دین یکی از عاشقان ماشین سواری بود و در یک تصادف کشته شد.

جیمز دین در آن روز نحس به سمت Route 66 در کالیفرنیا می رفت او برای اینکه پورشه پرسرعتش (با لقب Little Bastard) را منحرف کند تا به ماشینی که از روبرو می آمد نخورد تصادف کرد.

قبل از این تراژدی جیمز دین ماشینش را به بازیگر زیردست Alec Guinness نشان می دهد. الک گینس حس بدی نسبت به این ماشین دارد و می گوید: اگر تو به این ماشین برسی تا هفته آینده مرده داخل ماشینت پیدا خواهی شد. این جمله درست هفت روز قبل از مرگ جیمز دین گفته شد.

مرگ,مرگ بازیگران,عکس قبل از مرگ,جیمز دین

جیمز دین

جان لنون
درگذشت در 40 سالگی (8دسامبر سال 1980)

او اینجا در این عکس برای یکی از ظرفدارانش مارک دیوید چپمن امضا می کند، کسی که چند ساعت بعد او را به قتل رسانید.

روز بعد بیوه جان لنون، یوکو اونو این جمله را عنوان کرد: هیچ مراسم تدفینی برای جان نمی گیریم. جان عاشق و دعاگوی مردم بود. لطفا شما هم برای او این کار را بکنید. با عشق یوکو و شان.

یک بخش 2.5 آکری از سنترال پارک شهر نیویورک برای یابود جان لنون اختصاص داده شده است. این مکان که بعد از ترانه Strawberry Fields Forever گروه بیتلز به این نام خوانده می شد، زیارت گاه طرفداران جلن لنون محسوب می شود.

مرگ,مرگ بازیگران,عکس قبل از مرگ,جان لنون

جان لنون

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها