رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 396819

صفر تا صد آزمون GMAT در مجله زونکن

رپورتاژ / آزمون GMAT امروزه یکی از ابزارهای مهم سنجش توانایی متقاضیان دوره های MBA می باشد. ارائه مدرک GMAT در بسیاری از دانشگاه های معتبر برگزارکننده دوره MBA و دکترای امور مالی، حسابداری و اقتصاد الزامی است.

(Graduate Management Admission Test)

آزمون GMAT امروزه یکی از ابزارهای مهم سنجش توانایی متقاضیان دوره های MBA می باشد. ارائه مدرک GMAT در بسیاری از دانشگاه های معتبر برگزارکننده دوره MBA و دکترای امور مالی، حسابداری و اقتصاد الزامی است. این آزمون مهارت های لازم برای دانشجویان فعال در حوزه مدیریت امور مالی، اقتصادی و اجرایی را بررسی می کند. از این رو، حداقل نمره قابل قبول را مراکز آموزشی و دانشگاه ها بر اساس برنامه های آموزشی خود تعیین می کنند. مراکز معتبرتر نمره 600 تا 700 را پذیرش می کنند. این آزمون در برخی مراکز به صورت کامپیوتری و از طریق اینترنت و در تعداد بسیار محدودی از مراکز به صورت کاغذی انجام می شود.

مجله زونکن در سری مقالات معرفی آزمون های زبان و ارائه گزارش کامل از آزمون های زبان خارجی برای شرکت داوطلبان، به بررسی کامل آزمون GMAT پرداخته است. در این مقاله، تمامی جزئیات مربوط به محتویات آزمون GMAT، هزینه شرکت در آزمون GMAT، مراکز برگزاری آزمون GMAT در ایران، زمانبندی برگزاری آزمون های GMAT در سال 2018 و تمامی نکات مورد نیاز داوطلبان برای شرکت در آزمون GMAT آورده شده است.

مجله زونکن

بانک اطلاعات آموزشگاهی زونکن

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها