رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 396851

شش پرسپولیسی در خطر محرومیت از فینال آسیا

ساعت24- پرسپولیسی ها برای بازی با السد بازیکن محروم ندارند اما نگرانی سرخپوشان می‌تواند محرومیت بازیکنان از بازی رفت فینال باشد.

پرسپولیس در یکی از مهم‌ترین دیدارهای تاریخ باشگاه در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف السد قطر می‌رود، دیداری که می‌تواند با اولین صعود پرسپولیس به فینال آسیا همراه شود. پرسپولیس بازیکن محروم ندارد اما نگرانی پرسپولیسی‌ها می‌تواند محرومیت بازیکنان از بازی رفت فینال باشد.

در حال حاضر بشار رسن، حسین ماهینی، شجاع خلیل زاده، علی علیپور، امید عالیشاه، سیامک نعمتی و علیرضا بیرانوند بازیکنان تک اخطاره پرسپولیس‌اند. هر کدام از این بازیکنان اگر در بازی برگشت اخطار بگیرند و پرسپولیس به فینال صعود کند، بازی فینال را از دست می دهند. ماهینی البته مصدوم است اما شش بازیکن دیگر باید با احتیاط بازی کنند.

اخطارهای مرحله گروهی در مرحله حذفی اعمال نمی‌شود و فقط بازیکنانی که در ۵ بازی قبلی پرسپولیس مقابل الجزیره، الدحیل و السد اخطار گرفتند در خطر محرومیت قرار دارند. برخلاف اخبار منتشر شده در فضای غیررسمی دواخطاره‌ها برای فینال بخشیده نمی شوند اما کارت زرد بازیکنان بخشیده خواهد شد. بازیکنی که در پایان نیمه نهایی تک اخطاره بوده اگر در بازی رفت فینال اخطار بگیرد بازی برگشت را از دست نمی‌دهد.

پرسپولیسی‌ها باید مراقب از دست دادن بازی رفت فینال(در صورت صعود) باشند و برای بازی برگشت با بخشیده شدن کارت زردهای قبلی نگرانی ها برطرف خواهد شد.

فهرست اخطاری‌های پرسپولیس
الجزیره ۳- پرسپولیس ۲: کمال کامیابی نیا(۱۱)، بشار رسن(۸۸)

پرسپولیس ۲- الجزیره یک: حسین ماهینی(۴۵)، سیامک نعمتی(۴۸)، فرشاد احمدزاده(۶۰)

الدحیل یک-پرسپولیس صفر: سیامک نعمتی(۷۷)، محمد انصاری(۸۹)/ نعمتی محروم شد

پرسپولیس ۳- الدحیل یک: کمال کامیابی نیا(۱۲)، محمد انصاری(۲۷)، شجاع خلیل زاده(۴۸)، علی علیپور(۸۶)/ کامیابی نیا و انصاری محروم شدند

السد یک- پرسپولیس صفر: سیامک نعمتی(۱۳)، امید عالیشاه(۳۹)، علیرضا بیرانوند(۷۶)

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها