رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 396911

نکیسا: از گل خوردن پرسپولیس خوشحال شدم

ساعت 24- پیشکسوت تیم پرسپولیس می‌گوید این تیم با جنگندگی بالا موفق شده تا به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

style="text-align:justify">نیما نکیسا پیشکسوت تیم پرسپولیس در گفت‌وگو با ایسنا، درباره موفقیت پرسپولیس مقابل السد و صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس امشب در قالب تیم ملی مقابل السد قطر بازی کرد. جا دارد که به همه ایرانیان تبریک بگویم خصوصا به آقای گرشاسبی، برانکو و بازیکنان پرسپولیس تبریک بگویم که با جنگندگی تمام و تلاش زیاد توانستند در این بازی به پیروزی برسند و به فینال لیگ قهرمانان صعود کنند.

او در ادامه اظهار کرد: در نیمه اول پرسپولیس چندان خوب نبود و یک مقدار سردرگم بود و همین مساله باعث شد تا گل اول را دریافت کند. من خوشحال شدم که پرسپولیس در آن دقیقه گل اول را دریافت کرد. چون توانست به خودش بیاید و در نیمه دوم با دوندگی زیاد و یک بازی خوب توانست روی ارسال منشا و ضربه تمام کننده سیامک نعمتی به گل اول برسد. پرسپولیس در ادامه هم می‌توانست به گل‌های بیشتر برسد و یک موقعیت از امید عالیشاه و دو موقعیت از علی علیپور می‌توانست ما را به گل‌های بیشتری برساند.

نکیسا درباره بازیکنان پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس در این بازی توانستند فوتبال بی‌نقصی را ارائه بدهند. دوندگی بیش از حد علیپور در این بازی توانست السد قطر را به مشکل بیندازد. شجاع خلیل‌زاده در این بازی و در نیمه اول چون از آگاهی محیطی خوبی برخوردار نبود باعث گل اول تیم السد شد اما از آن به بعد آن کارش را جبران کرد و تمام نقشه‌های السد را نقش برآب کرد و یک بازی جنگنده و بی‌نقصی را ارائه داد.

این پیشکسوت تیم پرسپولیس درباره عملکرد علیرضا بیرانوند گفت: بیرانوند در این بازی دو واکنش فوق‌العاده از خود نشان داد و توانست دروازه تیم پرسپولیس را نجات دهد. او در این بازی عملکرد بسیار فوق‌العاده‌ای داشت.

او در پایان نیز درباره فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس تا همینجا که به فینال آسیا صعود کرده برای ما بسیار ارزشمند است ولی اگر بتواند در فینال مقابل آن تیم شرق آسیایی به پیروزی برسد ما شاهد یک نتیجه فوق‌العاده خواهیم بود و بسیار این مساله برای ما خوشحال‌کننده خواهد بود. اما تا همینجا هم جای شکر دارد و بازیکنان پرسپولیس فوق‌العاده بودند چون خود ما نیز تجربه بازی کردن در این بازی‌ها را داریم و می‌دانیم که بازیکنان پرسپولیس در چه شرایطی هستند.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها