رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 396921

بعیدینژاد: امید است شرایط کشور بیشتر تثبیت شود

ساعت24- سفیر ایران در انگلیس درباره امید به اروپایی‌ها برای مقابله با تحریم‌های آمریکا، گفت: ان‌شاءالله با تلاش‌هایی که در حال انجام است، امید است شرایط کشور بیشتر تثبیت شود.

بعیدی نژاد
style="text-align:justify"> حمید بعیدی‌نژاد، سفیر کشورمان در لندن در صفحه اینستاگرام خود در پستی که به مناسبت پیروزی تیم پرسپولیس و راهیابی این تیم به فینال مسابقات لیگ قهرمانان آسیا منتشر کرد، در پاسخ به مخاطبانش مبنی بر اینکه چقدر می‌توان به اروپایی‌ها در برابر تحریم‌های آمریکا امیدوار بود، نوشت: حتما امیدی هست. این اطلاعات ما تا این لحظه است.

وی در پاسخ به یکی دیگر از کاربران نوشت: شک نداشته باشید که آینده کشور متعلق به شما (جوانان) است و همه در تلاش هستند که شرایط بهتر شود. البته باید شرایط را در نظر گرفت که برخی موانع اقدامات زیادی را که در حال انجام است، خنثی می‌کند و این اقدامات بیش از همه به سیاست‌های خصمانه دولت ترامپ با حمایت‌های بی‌دریغ عربستان و اسرائیل برمی‌گردد.

وی ادامه داد: ان‌شاءالله با تلاش‌هایی که در حال انجام است، امید می‌رود شرایط کشور بیشتر تثبیت شود اما از شما خواهش می‌کنم که امید و مثبت‌اندیشی را از دست ندهید.

بعیدی‌نژاد همچنین با تبریک پیروزی تیم پرسپولیس به طرفداران و همه مردم کشور و راهیابی این تیم به مرحله نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، نوشت: شادمانیم به شادمانی ملت ایران.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها