رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 397910

حادثه برای قایق صیادی در آبهای خلیج فارس/ یک نفر مفقود شد

ساعت 24- مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به مفقود شدن قایق صیادی با سه سرنشین در آبهای بندر بوالخیر تنگستان گفت: با اعزام شناور ناجی ۱۸ دونفر از سرنشینان این قایق نجات یافتند و عملیات برای یافتن یک نفر مفقودی ادامه دارد.

div style="text-align:justify">

سیاوش ارجمندزاده با اشاره به مفقود شدن قایق صیادی در آبهای خلیج فارس در منطقه بوالخیر تنگستان اظهار داشت: در پی ناپایداری جوی به پایگاه جستجو و نجات دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی بوشهر از مفقود شدن یک قایق صیادی در آبهای خلیج فارس منطقه بوالخیر تنگستان خبر داده شد.

وی، از اعزام شناور ناجی 18 برای نجات سرنشینان این شناور خبر داد و افزود: با اعلام امداد رسانی، شناور ناجی امداد رسان 18، برای یافتن این شناور و سرنشینان به منطقه مورد نظر اعزام شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزود: با تلاش امدادگران قایق 5 مایلی بندر بوالخیر یافت شد و دو نفر از سرنشینان نجات یافتند.

ارجمندزاده با اشاره به اینکه یک نفر از سرنشینان قایق یاد شده مفقود است تصریح کرد: شناور ناجی امدادگر 18 دو نفر از سرنشینان این قایق را به بندر عامری منتقل کرد و ادامه عملیات برای یافتن یک نفر مفقودی دیگر با اعزام شناور امدادی ناجی 9 از بوشهر ادامه دارد.

وی با بیان اینکه به سبب تاریکی هوا و شرایط نامساعد جوی امکان جستجو با بالگرد امدادی وجود ندارد افزود: امدادگران این اداره کل شش نفر از لنج باری در بندر دیر که دچار آبگرفتگی شده با اعزام شناور ناجی 2 نجات دادند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با بیان اینکه این شناور تجاری به بندر دیر بازگشت گفت: این شناور تجاری از دبی به مقصد بندر ریگ در گناوه در حرکت بود.

تسنیم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها