رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 398580

تفریحات کودکان و دیدنی های جذاب در استانبول

رپورتاژ / هرکسی که به استانبول فکر می کند، احتمالا تنها مکان هایی که به ذهنش می رسد شامل ایاصوفیه، مسجدها و یا حتی فروشگاه های بی شمار این شهر برای خرید هستند. اما از آن جایی که استانبول بزرگ ترین شهر ترکیه و شهری گردشگری می باشد، پس می توان انتظار داشت که برای همه سلیقه ها و تمام سنین جاذبه هایی را فراهم آورد تا بتواند هر شخصی را جذب خود کند.

a href="http://safarbato.co/%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%D8%A8%D9%88%D9%84" target="_blank">هرکسی که به استانبول فکر می کند، احتمالا تنها مکان هایی که به ذهنش می رسد شامل ایاصوفیه، مسجدها و یا حتی فروشگاه های بی شمار این شهر برای خرید هستند. اما از آن جایی که استانبول بزرگ ترین شهر ترکیه و شهری گردشگری می باشد، پس می توان انتظار داشت که برای همه سلیقه ها و تمام سنین جاذبه هایی را فراهم آورد تا بتواند هر شخصی را جذب خود کند. بنابراین باید بدانید که دیدنی هایی نیز برای کودکان در این شهر فراهم شده است. از جاذبه های کودکان در استانبول می توان به دلفیناریوم، آکواریوم، موزه های هیجان انگیز و … اشاره کرد.

مینیاتُرک استانبول – Miniaturk:

موزه مینیاترک یکی از تفریحات بسیار عالی استانبول به خصوص برای خانواده هاست. موزه مینیاترک زیباترین آثار ترکیه را به دیدگان بازدیدکنندگان هدیه می کند. موزه مینیاترک یکی از دیدنی ها و جاذبه هاییست که در طول سفر با تور استانبول ترکیه نباید از دست دهید. این موزه دارای بیش از ۱۰۵ مدل باقی مانده از تاریخ ترکیه است. جالب است بدانید که مینیاترک بزرگ ترین پارک مینیاتوری در دنیاست.

ساعات بازدید از موزه مینیاترک استانبول :

همه روزه از ساعت ۹ صبح الی ۱۷ به جز روز های چهارشنبه
نشانی موزه مینیاترک استانبول :
Sutluce district, Imrahor Street, Sutluce, İstanbul

چطور به موزه مینیاترک استانبول برسیم ؟

با هر یک از وسایل حمل و نقل زیر می توانید به راحتی به موزه مینیاترک استانبول برسید :
از محله تاکسیم سوار اتوبوس با شماره ۵۴ HT (Hasköy / Taksim)
از محله سیسل و مجیدیه کوی سوار اتوبوس با شماره ۵۴ HŞ (Hasköy / Şişli)
از محله امینونیو سوار اتوبوس با شماره ۴۷, ۴۷ Ç, ۴۷ E
از محله توپکاپی سوار اتوبوس با شماره ۴۱ ST (Seyrantepe / Topkapı)
همچنین می تواند با یکی از مینی بوس های محله سریان تپه و یا توپکاپی به راحتی به موزه مینیاترک برسید.

آکواریوم استانبول | Istanbul Aquarium

یکی از بزرگ ترین آکواریوم های دنیا، آکواریوم استانبول می باشد که شامل ۶۴ مخزن و هزاران هزار گونه از موجودات دریایی است، آنقدر که علاوه بر فرزندتان، خودتان را هم تحت تاثیر قرار خواهد داد. این صفحه نمایش جذاب همراه با مسیرهای پیاده روی است که ۱٫۲ کیلومتر گسترش دارد، سالن نمایش چندبعدی، مغازه های خرید سوغاتی و هدیه و رستوران های مختلف، همگی از دیگر تفریحات آن هستند. به نظر می رسد که همه چیز به اندازه کافی در اینجا وجود دارد، تا جایی که این جاذبه، دارای جنگل های بارانی شبیه سازی شده هم می باشد که از دیدن آن بسیار لذت خواهید برد.

پارک شهربازی ویالند استانبول

ویالند یکی از بهترین شهربازی های استانبول و البته یکی از بهترین تفریحات در استانبول می باشد. شهربازی استانبول بسیار بزرگ و جالب است. بهشما توصیه می کنیم تا برای بازدید از شهربازی بزرگ استانبول از مینبوس های رایگان میدان تاکسیم استفاده نکنید چرا که این مینیبوس ها حدود یک ساعت و یا بیشتر تاخیر دارند و زمان شما را به هدر می دهند. علاوه بر این بهتر است بدانید که بلیط های پارک بر ۲ نوع اند، بلیط هایی که باید در صف وسایل بازی بایستید و بلیطی که بدون صف انتظار از وسایل بازی استفاده می کنید.

در شهربازی ویالند چه چیزی در انتظار شماست ؟

شهر باری ویالند شما را به لذت و تفریحی هیجان انگیز دعوت می کند، دستگاه های متنوعی از قبیل : رودخانه دیوانه، کینگ کنگ، تونل سافاری، جت اسکی و صد ها بازی مهیج دیگر است.

خیابان خرید ویالند قسمتی دیگر از جاذبه های این پارک می باشد.

ساعات بازدید از شهربازی ویالند :

ساعات کاری شهربازی ویالند همه روزه از ساعت ۱۰ صبح الی ۷ بعد از ظهر و در روز های جمعه و یکشنبه از ساعت ۱۰ صبح الی ۹ شب می باشد.
مرکز خرید ویالند نیز همه روزه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۰ شب مشغول به کار می باشد.

نشانی شهربازی ویالند استانبول :

Yesilpinar district, Girne Street ۳۴۰۶۵ ; Eyup-Istanbul

شهربازی ویالند استانبول بر روی نقشه

چطور به شهربازی ویالند استانبول برسیم ؟

شهربازی ویالند تنها ۱۵ دقیقه با تاکسیم و ۲۰ دقیقه از محله سلطان مهمد فاصله دارد. شما می توانید از طریق یکی از ایستگاه های اتوبوس در سطح شهر به شهربازی ویالند برسید.

موزه دریایی | The Naval Museum

موزه دریایی استانبول در سال ۱۸۹۷ ساخته شد و به تازگی بازسازی شده است و جاذبه ای دیدنی برای تور استانبول است. در داخل این موزه می توانید دیدنی های زیادی مثل قایق های کوچک ماهیگیری، تجهیزات کشتی دریایی، مدل های کشتی تاریخی و قطعات زنجیره ای بیزانس که برای جلوگیری از ورود کشتی های دشمن به گلدن هورن (Golden Horn) استفاده می شد، را مشاهده کنید.

The Princes’ Islands

جزایر پرنس ترکیه که به جزایر قرمز نیز مشهور است مجموعه ای از چهار جزیره با مساحتهای متفاوت می باشد که در دریای مرمره واقع گردیده است.

این جزایر مسکونی که از دوره یونانی باقی مانده است دارای ساختمانهای قدیمی بسیار زیبا می باشد که چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند. این محل مهم ترین مقصد گردشگران و اهالی استانبول می باشد که برای گردش و تفریح به این جزایر میروند تا در سکوت و آرامش منحصر به فرد این جزایر روز خوبی را داشته باشند.

مهم ترین ویژگی این جزایر عدم وجود هر گونه وسیله نقلیه موتوری در آنها می باشد و فقط از طریق کالسکه و دوچرخه انجام میشود که این امر باعث ایجاد آرامشی بسیار زیبا و منحصر به فرد برای بازدیدکنندگان میگردد.

برای رفتن به این جزیره میتوانید از قایقهای مختلفی که به این جزایر در حال حرکت هستند استفاده کنید.

Bosphorus Tour

کودکان سوار بر قایق از سفری مهیج و جذاب بر روی تنگه بسفر و داردانل و شاخ طلائی استانبول لذتی زایدالوصف را خواهند برد که حتما برای همیشه در ذهن و یاد کودک شما خواهد ماند.

شما می توانید این برنامه مهیج را در ساعات مختلفی از روز بر روی آب های مدیترانه انجام دهید که مسلما تور قبل از غروب آفتاب از لذت بیشتر و هوای رمانتیک بیشتری برخوردار خواهد بود.

Galata Tower (Galata Kulesi)

کودکان شما بسیار شما را دوست خواهند داشت اگر شما آنها را بر روی برجی 60 متری برده و از آنجا نمئی 360 درجه از شهر استانبول و غروب زیبای خورشید را از بالای این برج زیبا تماشا کنند و یا اگر شبی را در رستوران این برج تاریخی و زیبا بگذرانید که حتما برای تمام خانواده بسیار جذاب و به یاد ماندنی خواهد بود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها