رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 399180

آیت الله نوری همدانی: صدا و سیما باید با سازمان پدافند غیرعامل هماهنگ باشد

ساعت24-یک مرجع تقلید شیعه گفت: باید در دنیای کنونی آمادگی خود را از جهات مختلف حفظ کنیم تا بتوانیم با دشمنان مختلف مقابله کنیم و خداوند نیز یاری دهنده مسلمانان است.

آیت الله نوری همدانی
آیت الله حسین نوری همدانی امروز در دیدار رییس سازمان پدافند غیرعامل در قم عنوان کرد: در قرآن کریم تاکید فراوانی شده است که مسلمانان در برابر دشمنان آمده باشند و این آمادگی را برای مقابله با دشمنان حفظ کنند.

وی افزود: پیامبر اسلام(ص) در حدیثی می‌فرماید که تمام خیر و خوبی ها در قدرت نظامی است و قدرت اسلامی به جز وجود قدرت نظامی محقق نمی‌شود و از همین جهت حفظ قدرت نظامی بسیار با اهمیت است.

این استاد برجسته حوزه با بیان اینکه چند نوع آمادگی وجود دارد، گفت: اولین آمادگی که باید حفظ شود، آمادگی تجهیزاتی است که در دنیای کنونی باید از این لحاظ قدرتمند باشیم، دومین آمادگی از لحاظ مهارتی است و باید مهارت های مختلف را کسب کرد و سومین آگاهی، آگاهی اطلاعاتی است و باید دشمن را زیر نظر بگیریم تا از نقشه‌های دشمن آگاه شویم و با آن مقابله کنیم.

وی ادامه داد: آمادگی فرهنگی و دینی بسیار مهم است و کشور اسلامی از این جهت یک نقطه قوت نسبت به کشورهای دیگر دارد و اعتقادی که به اسلام و مبانی دینی در این کشور وجود دارد، در هیچ کجا دیده نمی‌شود.

آیت الله نوری همدانی تصریح کرد: باید در دنیای کنونی آمادگی خود را از جهات مختلف حفظ کنیم تا بتوانیم با دشمنان مختلف مقابله کنیم و خداوند نیز یاری دهنده مسلمانان است.

وی با بیان اینکه اسلام دین فرهنگ و جهاد است، عنوان کرد: صدا و سیما باید با سازمان پدافند غیرعامل هماهنگ باشد و دغدغه‌های مختلف در صداوسیما منعکس شود تا مردم بدانند و آگاه باشند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها