رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 399452

پخت گوشت انسان در رستوران گیاه خواران! +تصاویر

ساعت 24-اوایل این هفته هنگامی که مشتریان یک رستوران مخصوص گیاه خواران در تایلند در غذای خود تکه های گوشت یافتند نمی دانستند سرنخ چه جنایت وحشتناکی را بدست آورده اند. شکایت آنها از مسئولان محلی به دلیل پخت گوشت در یک رستوران مخصوص گیاه خواران پرده از یک جنایت هولناک برداشت. تحقیقات انجام شده مشخص کرد که گوشت پیدا شده در داخل غذا نه تنها گوشت خوک یا گاو نبوده بلکه در واقع گوشت انسان بوده است.

8
div>

پخت گوشت انسان در رستوران گیاه خواران! + تصاویر///

ماموران پلیس تایلند حین تحقیقات متوجه خون پاشیده شده روی دیوار و همچنین تکه های گوشتی شدند که روی زمین افتاده بود. بدتر از آن ماموران پلیس جسد یک مرد 61 ساله را در داخل مخزن یک فاضلاب پیدا کردند. در تحقیقات بعدی مشخص شد که فردی که جسد او در رستوران پیدا شده یکی از مشتریان دائم رستوران بوده است. " پراسیت اینپاتوم" آخرین بار در تاریخ 21 اکتبر به همراه برادرش در این رستوران در حالی که سرگرم مصرف مشروبات الکلی بودند دیده شده بود. بنا به گزارش رسانه های محلی ظاهرا این مرد با صاحب رستوران درگیری لفظی پیدا کرده و در این درگیری این مرد 61 ساله دچار جراحت شدید شده و جانش را از دست داده بود.

پخت گوشت انسان در رستوران گیاه خواران! + تصاویر///

طی این درگیری سر این مرد به جسم سختی برخورد کرده و همچنین او در شش نقطه از شکم و پاهایش مورد اصابت چاقو قرار گرفته بود. پس از وقوع این قتل ظاهرا صاحب رستوران با تکه تکه کردن بدن او و خوراندن آن به مشتریان قصد داشت تا از شر جسد مقتول خلاص شود. هنوز از سرنوشت برادر مقتول که با او در رستوران حضور داشته خبری منتشر نشده است. هنوز مشخص نیست آیا مشتریان رستوران از گوشت بدن این مرد خورده بودند یا خیر.

پخت گوشت انسان در رستوران گیاه خواران! + تصاویر///

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها