رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 399953

خواص لوبیای بستنی | فواید لوبیای بستنی برای سرطان و درمان سردردها و روماتیسم

لوبیای بستنی در درمان بسیاری از بیماریها از جمله روماتیسم مفید است در این مطلب مطالب مفیدی از لوبیای بستنی را گرد اوری نمودیم که در ادامه میخوانید.

لوبیای بستنی
html>

لوبیای اینگا/ لوبیای بستنی


آیا شما عاشق بستنی وانیلی هستید؟ آیا می خواهید از چربی اشباع شده و کلسترول جلوگیری کنید؟ میوه لوبیا بستنی می تواند یک جایگزین کاملا طبیعی، کم چربی و کم کالری باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مزایای تغذیه لوبیای بستنی متن زیر را مطالعه کنید.
لوبیای اینگا یا لوبیای بستنی همانند عطر و طعم بستنی وانیلی، یک منبع غنی از مواد مغذی است و مزایای سلامتی زیادی دارد. نام علمی آن Inga feuilleei است. این میوه فوق العاده بومی در آمریکای مرکزی و جنوبی است. پالپ سفید و فیبر دار در داخل لوبیا یک بافت صاف و شیرین و طعم آبدار دارد که تقریبا مانند آب نبات پنبه ای است. برگها را می توان خام مصرف کرد در حالی که دانه ها پس از پخته شدن می توانند مصرف شوند.
لوبیای اینگا هزاران ساله کشت شده است. بومی ساکنان رودخانه، باتلاق و دریاچه آمازون برزیل می باشد. لوبیای اینگا برای مدت طولانی غذای مورد علاقه برای بسیاری از مردم در آمریکای مرکزی و جنوبی بوده اند، هرچند درختان هنوز در خارج از این مناطق از دست رفته اند. Inga Bean بخشی از خانواده Leguminosae، گیاه تثبیت نیتروژن است. باکتری های ثابت کننده نیتروژن از غلظت های ریشه گیاه تشکیل می دهند که گیاه را با نیتروژن تنظیم می کند که از هوا محافظت می کند.

پیشنهاد می شود بخوانید : 8 خاصیت آووکادو برای لاغری

خواص لوبیای بستنی

خواص لوبیای بستنی


میوه ها، دانه ها و برگ های غنی از ویتامین های:

B فیبر
A پروتئین
C آنتی اکسیدان

میوه لوبیای بستنی نه تنها خوشمزه ای مثل بستنی است، بلکه دارای مزایای سلامتی زیادی ازجمله خواص ضد التهابی، تقویت کننده ایمنی و آنتی اکسیدان می باشد.
10 ویژگی را می توانید از میوه های لوبیای بستنی می گیرید
محتوای بالای مواد مغذی غنی در میوه لوبیای بستنی باعث می شود که آن یکی از سالمترین غذاها باشد.

این خواص شامل:


1. در درمان دیسا نتری کمک می کند
دانه یا پوست یا میوه لوبیای بستنی مشهور است برای درمان افرادی که دچار دیسانتری هستند و از آن رنج می برند. پوست و دانه ها می توانند بعد از پخته شدن غذا خورده شوند

2. جلوگیری از روماتیسم
پوست و دانه های درخت برای جلوگیری از روماتیسم استفاده می شود. این خواص ضد التهابی است که به حفظ استخوان ها کمک می کند و در نتیجه به پیشگیری از این بیماری دردناک کمک می کند.

3. حذف رادیکال های آزاد
میوه لوبیا ی بستنی از آنتی اکسیدان ها غنی است. به طور قابل توجهی، این موضوع کمک می کند تا رادیکال های آزاد که باعث بیماری های مزمن می شوند، را کاهش دهد.

خواص ضد سرطان لوبیای بستنی

4. درمان مشکلات عصبی
یکی از مزایای استفاده از برگ های لوبیا ی بستنی این است که می تواند به درمان مشکلات عصبی کمک کند.

5. درمان سردردها
برگ ها نیز در درمان سردرد مفید است. خوردن آنها به طور منظم می تواند از سردرد جلوگیری کند و همچنین آنها را درمان کند.

6. افزایش ایمنی
محتوای بالای آنتی اکسیدان ها در میوه های استوایی باعث افزایش ایمنی می شود.

7. جلوگیری از سرطان
آنتی اکسیدان هایی که در این میوه ها یافت می شوند، در جلوگیری از سرطان کمک می کنند. ترکیبات شامل اسید گالیک، فلاونول کورستین و اپیکاتچین ضد سرطان و ضد التهاب می باشد

8. در از دست دادن وزن کمک می کند
این میوه دارای طعم است که با بستنی وانیلی مقایسه می شود. آن را به عنوان یک عامل طعم دهنده در انواع مختلف دسر استفاده می گردد و افراد با وزن کم به عنوان غذای کم چرب مصرف می کنند.

9. کمک به سطوح پایین کلسترول
این میوه لوبیای بستنی برای افرادی که سطح کلسترول بالا دارند مناسب است. اگر می خواهید از کلسترول و چربی اشباع شده در رژیم غذایی خود اجتناب کنید، این گزینه ایده آل است.

10. سلامت بهتر را ترویج می دهد
محتوای بالای مواد مغذی مختلف در این میوه، انتخاب خوبی در رژیم سالم است. Snacking در میوه می تواند سلامت کلی شما را بهبود بخشد.

خواص لوبیای بستنی برای درمان سردردها

نحوه مصرف لوبیای بستنی


شاخه های آن تا 1 متر طول حاوی شیرینی، آبدار، پالپ سفید است که بافت پنبه ای نرم و طعم بستنی وانیلی دارد. "یک میان وعده لذت بخش که در بسته بندی طبیعی خود قرار دارد" که مورد علاقه توسط بچه ها است. می توان آن را تازه یا به عنوان طعم دهنده برای غذاها استفاده کرد. دانه ها را می توان پخته و خورد ، در مکزیک آنها در کباب هم استفاده می شودو فروش به عنوان یک میان وعده انجام می پذیرد.

نحوه خوردن لوبیای بستنی


لوبیا را بپیچانید یا یک کناره کم عمق ایجاد کنید و آن را از طول بکشید. خواهید دید که به نظر می رسد یک دسته پنبه سفید درون پنبه چندین دانه تخت بزرگ و قهوه ای تیره است. پنبه سفید را مانند تفاله بخورید و بذرهای بزرگ قهوه ای تیره را به سرعت بکارید. دانه ها ممکن است از قبل در داخل میوه جوانه زده باشند ، آن را سریع بکارید در حالی که زنده است. بذر موجود در عکس قبلاً در حالی که درون غلاف بوده و هنوز روی درخت است شروع به جوانه زدن کرده است. به همین راحتی که این درختان تولید کننده مواد غذایی رشد می کنند ، دلیلی ندارد که کسی بدون آن زندگی کند. بذرها را در محلی بکارید که بتواند یک درخت بسیار بزرگ را در خود جای دهد. زیرا این کودک قبل از اینکه شما آن را بشناسید ، برای شما و همه دوستانتان غذا تهیه می کند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها